خبرهای داغ:
دومین مجمع عالی بسیج اقشار با حضور فرماندارشهرستان البرز،فرماندهی سپاه امام رضا، امام جمعه شهرستان واقشار مختلف بسیج با موضوع طرح های کارگروهی تخصصی وآسیب های شبکه های اجتماعی برگزار شد .
کد خبر: ۸۵۷۱۳۹۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز: در این مراسم سرگرد علیرضا حیدری  ضمن خیر مقدم به اعضای مجمع بسیج اقشار اولین گام را  شناخت آسیب های شبکه های اجتماعی و تحلیل و بررسی راه کارهای پیشنهادی دانست.

حیدری در ادامه افزود : یکی از آسیب های شبکه های اجتماعی آسیب رساندن به بنیان خانواده است که بیشترین مشکلات جدایی در زندگی افراد همین آسیب ها و افکار  بیگانه در سطح جامعه است.

در ادامه این برنامه حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهر الوند گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان به  این امید بودند که این انقلاب بیش از چند صباحی نمی تواند دوام داشته باشد ولی پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، احساس خطر کرده و به فکر فروپاشی این نظام از راه های مختلف بر آمدند.

طهماسبی  با بیان اینکه بسیج به عنوان نیروی مردمی چکیده ملت بوده و جدا از مردم نیست، خاطرنشان کرد: توطئه و توهم دو قطبی بودن در کشور برنامه امروز شبکه های ماهواره ای است، دشمنان ایران اسلامی همواره از ره آورد جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و رسانه ای در پی ضربه زدن اعتقادی به مردم هستند ، و در سال های اخیر با اختصاص سالانه میلیون ها دلار برای تغییر افکار و باورهای ملت های مسلمان (قلب ها و ذهن ها) به ویژه ملت بیدار و مقاوم ایران هزینه می کند،غافل از این‌که سپاه و بسیج در زمینه جنگ نرم دشمنان مسؤولیت مستقیم دارد و اجازه تحقق اهداف شوم دشمنان را نخواهد داد.

طهماسبی در ادامه افزود: فضای مجازی  در حال حاضر که در جامعه در حال فعالیت هستند دربیشتر برنامه های آن  در تهدید جوانان نقش به سزایی دارند و نتیجه آن در جامعه طلاق های سفید و سرخ و در نتیجه در خانوادها جدایی فرزندان است وهزاران مشکل دیگر که در جامعه در حال مشاهده است .

امام جمعه الوند درپایان گفت: ما با اهمیت دادن به این موضوع باید با همفکری و ایجاد برنامه های جدید بتوانیم در سطح جامعه و ادارت الگوی دیگران باشیم تا بتوانیم تاثیر گذار در جامعه باشیم .

در پایا ن این مراسم بیانیه دومین مجمع که به تائید اقشار رسیده بود قرائت شد .

 

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها