سردار درخشان؛مسئول طرح فتح سپاه پاسداران:
مسئول طرح فتح سپاه پاسداران گفت: طرح فتح، طرحی برای تقویت توان رزمی و جسمانی برادران، خواهران، پاسداران و بسیجی ها است.
کد خبر: ۸۵۷۱۳۸۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار درخشان مسئول طرح فتح سپاه پاسداران با طرح این سوال که چرا ورزش های رزمی در نیروهای مسلح اجرا می شود، افزود: زمانی که خشونت های اجتماعی فراگیر شد عوامل اجرایی قانونی موظف به دستگیری متخلفین شدند و مانند گذشته دیگر نمی توان دیگر از دستگیری مجرمین از سلاح های گرم و لشکر کشی استفاده کرد و عوامل اجرایی قانون هر جامعه مجبور به یادگیری ورزش های رزمی شدند و در جوامع غربی یکی از آفت های دموکراسی تشکیل گروه های ضد اجتماعی است و وظیفه این گروه ها برهم زدن عرف وآرامش جامعه است وبه همین دلیل ما نیز در نیروهای مسلح ورزش های رزمی را برای کارکنان به صورت جدی آموزش می دهیم.

مسئول طرح فتح سپاه پاسداران با اشاره به هدف این طرح گفت: طرح فتح، طرحی است برای برادران، خواهران، پاسداران و بسیجی ها که هدف آن ایجاد اعتماد به نفس در فعالیت های روزمره است. امروز در جامعه سطح اعتماد به نفس پایین است و این مسئله، مسئله فردی است و زمانی که ما توانمندی فردی داشته باشیم اعتماد به نفسمان نیز افزایش می یابد.

سردار درخشان در پایان خاطرنشان کرد: ما به عنوان نیروهای مسلح در ماموریت ها نیاز به اعتماد به نفس داریم و ورزش های رزمی کمک می کند تا به بهترین شکل در جامعه به وظایف خود عمل کنیم.
ارسال نظرات