مدیر بخش خاورمیانه اداره گردشگری فیلیپین با اشاره به اینکه مسافران ایرانی به صرفه‌ترند، یعنی بیشتر پول خرج می‌کنند، گفت: این کشور قصد دارد تا بازارهای جدیدی در غرب آسیا برای جذب گردشگران بیشتر به کشورش دست و پا کند.
کد خبر: ۸۵۷۱۳۶۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از گلوبال تراول اینداستری نیوز، اداره گردشگری فیلیپین در نظر دارد تا بازارهای جدیدی در غرب آسیا برای جذب گردشگران بیشتر به کشورش دست و پا کند.

فرانسیسکو لاردیزابال مدیر بخش گردشگری خاورمیانه این اداره گفت: تلاش می‌شود تا جاذبه‌های گردشگری فیلیپین در کشورهایی نظیر ایران و قطر به عنوان بخشی از توسعه بازارها تبلیغ شود.

ایران و قطر از بازارهای قدیمی گردشگری فیلیپین نیستند و بیشتر گردشگران این کشور از کره، آمریکا، ژاپن، چین، استرالیا، سنگاپور، تایوان، کانادا، انگلیس و مالزی هستند.

بر اساس آمار اداره گردشگری فیلیپین، در بازه زمانی ژانویه تا جولای امسال 2589 گردشگر از قطر و 1980 گردشگر از ایران به فیلیپین سفر کرده‌اند.

لاردیزابال درباره جذب گردشگران ایرانی و قطری گفت: «این 2 کشور مسافران با کیفیت‌تری به فیلیپین می‌آورند.»

وی تاکید کرد: «ما به سمت بازارهایی حرکت می‌کنیم که پتانسیل رشد بالا و گردشگران با کیفیت‌تر دارند یعنی کسانی که اقامت طولانی‌تری دارند و بیشتر خرج می‌کنند. این بازارها تجارت و پروازهای «فرست کلاس» شما را تکمیل می‌کنند. همچنین این بازارها اتاق‌های مجلل در هتل‌ها را پر می‌کنند.»


ارسال نظرات