سرهنگ دوم پاسدار سید محمد سجادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلیجان در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اعلام کرد: بیش از 60 عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان دلیجان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۷۱۳۶۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
سرهنگ دوم پاسدار سید محمد سجادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلیجان در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اعلام کرد:  بیش از 60 عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان دلیجان برگزارخواهدشد.
 سجادی با اشاره به  ایثارگری ها و جانفشانی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس استقلال و آزادی امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و هفته دفاع مقدس را بهترین زمان برای مرور و روایتگری این موضوع برای نسل جوان دانست . ایشان عقب نشینی استکبار از مواضع خصمانه خود در طول دوران شکوهمند انقلاب اسلامی را حاصل مقاومت و ایستادگی ملت ایران در مقابل زیاده خواهی مستکبران بیان کرد. فرمانده سپاه دلیجان در ادامه با اشاره به سیره ی  شهداء ، پشتیبانی از ولایت فقیه ، بصیرت و ایمان  را از مهمترین و شاخص ترین ویژگی شهدا دانست و انتقال هر چه بیشتر این مفاهیم ارزشمند به نسل جوان انقلاب رایکی از اهداف بزرگداشت هفته دفاع مقدس دانست.
وی در پایان با اشاره به برنامه های سپاه ناحیه دلیجان
در هفته دفاع مقدس، راهپیمایی خانوادگی ، صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی ،  گلباران قبور مطهر شهدا ، برگزاری مسابقات ورزشی ، به صدا درآمدن زنگ مقاومت در مدارس و برگزاری مراسم خاطره گویی را از مهمترین عناوین این برنامه ها دانست.
ارسال نظرات