106 كيلو ترياك كه در زير بار اسفنج آهن كاميون 18 چرخ جاسازي شده بود،كشف شد.
کد خبر: ۸۵۷۱۳۵۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان از توقيف يك محموله مواد مخدر خبر داد .
سردار عليرضا صالحي اظهارداشت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر زنجان با انجام كار فني و اطلاعاتي از حمل و جاسازي يك محموله مواد مخدر از شرق به غرب كشور مطلع شدند.
صالحي افزود: طي تحقيقات صورت گرفته توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان مشخص شد اين محموله  بوسيله يك دستگاه كاميون 18 چرخ از نوع دانگ فنگ در اتوبان "زنجان –قزوين" در حركت است.
فرمانده انتظامي استان زنجان اظهار داشت: درپي اين اطلاع پنج تيم عملياتي سازماندهي و در محورهاي مواصلاتي استان زنجان مستقر شدند.
وی انتظامي تاكيد كرد: تيم عملياتي مستقر در اتوبان "زنجان- قزوين " موفق شد،اين خودرو را با بار اسفنج آهن متوقف كند.
سردار صالحي تصريح كرد: با توجه به سنگيني محموله و جاسازي مواد مخدر،خودرو به پليس مواد مخدر زنجان منتقل كه در بازرسي از آن طي دو مرحله 106 كيلو  ترياك كه به طرز ماهرانه اي در زير بار اسفنج آهن جاسازي شده بود كشف شد.
 سردار عليرضا صالحي با اعلام اينكه راننده و سر نشين آن به نام هاي " ك – ع " و " ب – ر "  به اتهام حمل و قاچاق مواد مخدر دستگير شدند خاطر نشان كرد :  متاسفانه عدم آگاهي از تبعات سوء مواد مخدر و ازسويي تبليغات سوداگران موادمخدر در راستاي مثبت نشان دادن مصرف مواد مخدر باعث گرايش برخي افراد به اين بلاي خانمانسوز شده است.
فرمانده انتظامي استان زنجان افزود: لذا ضروري است همه در اين زمينه احساس مسئوليت كرده و در جهت ريشه كن كردن آن تلاش كنند.

ارسال نظرات