مسئول خدمات شهری شهرداری ابرکوه :

اصل کار خدمات شهری ، همکاری و همیاری مردم است

مسئول خدمات شهری شهرداری ابرکوه همکاری و همیاری مردم ابرکوه را امری ضروری در بالا بردن توان و قدرت نیروها در انجام فعالیت های زیر بنایی دانست.
کد خبر: ۸۵۷۱۳۳۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، محسن فلاحزاده در نشست خبرنگاران با مسئولان شهرداری ابرکوه ضمن اشاره به نظام مند کردن خدمات شهری اظهار داشت: حوزه خدمات شهری در بخش حذف نازیبایی های سطح شهرو طرح زیباسازی منظر شهری با جمع کردن تابلوهای بی ضابطه، فعالیت در زمینه رفع سد معبر از اقدامات این واحد می باشد.

وی با اشاره به این که برای بهبود روند کار در آرامستان ابرکوه اقدام به تشکیل هیئت امنایی متشکل از تمام محلات شده است گفت:با این کار بسیاری از فعالیت ها در این محل روند بهتری پیدا کرد که نمونه آن جمع آوری سایبان ها و قفسه های بالای قبور بود.

فلاحزاده با اشاره به برخی فعالیت های انجام شده در آرامستان ابرکوه افزود: پیگیری طرح روشنایی این محل،پیگیری تحویل تجهیزات سردخانه، آغاز گاز کشی، جمع آوری دیوارهای قدیمی آرامستان و پیاده روسازی با طرح جدید، ایجاد سردرب ورودی آرامستان ، احداث قبور 2 و 3 طبقه،نصب تابلوی اعلانات، ساخت حوض آب ، پیگیری جهت تغییر مکان برگزرای نماز عید فطر، برداشتن اتاقک های آلومنیومی و سایبان ها از روی قبور، مبلمان آرامستان و خرید سیستم صوتی از اقدامات انجام شده و یا در حال انجام در این محل است.

این مسئول در مورد فعالیت های انجام شده در راستای بهبود فضای کشتارگاه ابرکوه و همچنین ارائه خدمات بهتر به شهروندان در آتش نشانی این شهر گفت:اقدامات بسیار خوبی در این زمینه ها انجام شده است که بهداشتی کردن محیط کشتارگاه و همچنین اضافه شدن ماشین و تجهیزات مورد نیاز به آتش نشانی بخشی از این فعالیت ها است.

فلاحزاده تصریح کرد:در مورد نظافت و جمع آوری زباله با توجه به اینکه کار به شرکت های بخش خصوصی واگذار می شود تلاش کردیم که کارکنان این حوزه را به تأسیس یک شرکت ترغیب کنیم و سود حاصله از پذیرش کار را به آن ها که در حال حاضر 29نفر هستند برگردانیم.

وی  با اشاره به اهمیت نظافت شهر گفت:در این زمینه شهر بلوک بندی شد و در حال حاضر و در صورت مناسب بودن هوا شهر ابرکوه هر ۴۵ روز یکبار به صورت کامل نظافت می شود.

این مسئول در مورد بحث جمع آوری زباله گفت:مردم ابرکوه در روزهای معمولی روزانه ۱۵ و در روزهای شلوغ ۱۸ تن زباله تولید می کنند که از لحاظ استاندارد تولید زباله در کشور که بین ۶۰۰ تا ۹۰۰ گرم به ازاء هر نفر است این میزان در ابرکوه بین ۶۰۰ تا ۷۲۰ گرم و بسیار مطلوب است.

فلاح زاداه ادامه داد:علت این امر نیز راه اندازی بازیافت در محل و همچنین واگذاری امور مربوط به بازیافت زباله در محل جمع آوری  زباله به بخش خصوصی است.

وی در پایان اضافه کرد: طرح های جامع مدیریت پسماند شهر ابرکوه و  طرح ارتقاء ایستگاه آتش نشانی به وسیله مشاور در دست تهیه و پس از تحویل قابل اجرا خواهد بود

 

 

ارسال نظرات