فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه جهانی‌ شدن اسلام مهم‌ترین رسالت کنونی است، گفت: آمریکا در بدترین شرایط اقتصادی و داخلی است.
کد خبر: ۸۵۷۱۳۲۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فتح‌الله جمیری ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز همه ما رسالت سنگینی بر عهده‌ داریم که منحصر به دفاع مقدس نمی‌شود، رسالت سنگین ما رسالت دینی است که از همه‌ چیز برای ما مهم‌تر است و در تمام فعالیت‌های خود باید به آن توجه کنیم.

وی بابیان اینکه جهانی‌شدن اسلام رسالت سنگین ماست، بیان کرد: این انقلاب اسلامی به وجود نیامده که در ایران بماند، دشمنی دشمنان با ما به خاطر این است که قدرت اسلام را دیدند و اکنون استکبار جهانی به مخاطره افتاده، به همین خاطر اکنون به‌صورت عریان وارد صحنه شدهاند و توطئه‌های فراوانی دنبال می‌کنند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: طبق فرموده امام راحل اکنون کمونیسم به موزه‌های تاریخ رفته و صهیونیسم هم در حال محو شدن از روزگار است، چراکه اکنون برای نوار غزه هم نمی‌توانند کاری کنند و خبری هم از طرح نیل تا فرات آنها نیست.

جمیری با اشاره به تحرکات اخیر کشورهای غربی در مورد ایران بیان داشت: کسی توطئه‌ها و حمایت‌های کشورهای غربی مثل آلمان، فرانسه و آمریکا در جنگ هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهد کرد، اکنون باید روی پای خود بایستیم و از گنجینه‌های انفاس قدسی بهره ببریم.

وی گفت: آمریکا در حال حاضر اصلاً شرایط اقتصادی و داخلی خوبی ندارد، حتی قدرت لشکرکشی هم ندارد و نشست در مذاکرات هسته‌ای در مقابل ایران نشان از ضعف آنها بوده است، چرا که قدرت امروزی و آینده ایران را خوب می‌دانند و از عمق‌بخشی ما وحشت دارند.

جمیری افزود: این اسلامی جهان‌گیر خواهد شد و امام زمان نیز ظهور خواهد کرد و با این اتفاقات وظیفه ما سنگین‌تر می‌شود.

وی گفت: رسالت دینی ما این است که از هفته دفاع مقدس برداشتی داشته باشیم برای ادامه راه و از پیروزی‌های بزرگ گذشته نیز توشه بگیریم برای آینده، رسالت ما منحصر به هفته و مناسبت خاصی نیست و در این زمینه رسانه‌ها نقش مهمی دارند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به سابقه تاریخی مردم استان بوشهر در مبارزه با استکبار خاطرنشان کرد: روحیه استکبارستیزی مردم بوشهر سابقه 200 ساله دارد، از باقرخان تنگستانی تا شهید مهدوی که در مبارزه مستقیم با آمریکا به شهادت رسید.

این فرمانده بسیجی اظهار داشت: هنوز تمام ابعاد جنایات آمریکا در جنگ تحمیلی علیه ایران روشن نشده است، فرمول‌های دشمن تغییر می‌کند، اما از خباثت آنها کم نشده و دشمنی ما با دشمنان نیز کم نخواهد شد.

جمیری با اشاره به سابقه استان بوشهر در دفاع مقدس بیان داشت: بوشهر از استان‌های برجسته در دوران دفاع مقدس بوده در نخستین روزهای جنگ، رزمندگان پایگاه هوایی بوشهر در مقابل رژیم بعثی ایستادند و پاسداران نیز در روزهای اول تصرف خرمشهر راهی این شهر شده و در مقابل رژیم بعثی ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به نبرد شهید مهدوی و یارانش در خلیج فارس با آمریکایی‌ها اشاره کرد و افزود:  امروز هم نباید عقب بنشینیم و باید در مقابل آنها بایستیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر توانمندی ما از نظر کمی و کیفی، آموزش، تجهیزات سازمانی و ساختاری بیشتر از گذشته شده است و مشکلی در زمینه تجهیزات نوین و سلاح نداریم و همه اینها یک عامل بازدارنده است.

این فرمانده بسیجی در ارتباط با جنگ‌های نیابتی که آمریکا در منطقه به راه انداخته است، گفت: آمادگی داریم در مقابل شیوخ مرتجع بایستیم و آنها قدرت ندارد به مرزهای ما نزدیک شوند.

جمیری بیان کرد: تشکل‌های مختلف رسانه‌ای استان از جمله بسیج رسانه و خانه مطبوعات هدف مشترکی را دنبال می‌کنند که هدف آن تقویت و توسعه استان است و این وحدت مبارکی خواهد بود که به توسعه استان کمک خواهد کرد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع)استان بوشهر گفت: اردوهای راهیان نور کشور 11 مهرماه با حضور وزیر آموزش و پرورش و فرمانده بسیج مستضعفین با اعلام رمز عملیات از زادگاه شهید نادر مهدوی ـ روستای بحیری شهرستان دشتی استان بوشهرـ آغاز می‌شود.

ارسال نظرات