مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سید الشهداء (ع) شهرستان دیر به مناسبت هفته دفاع مقدس با صدور بیانیه ای سالروز سی و یکم شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.
کد خبر: ۸۵۷۱۲۹۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت الاسلام محمد بحرانی بمناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد:

هفته دفاع مقدس و به ویژه سی و یکم شهریور یادآور مظلومیت و در عین حال مقاومت، پایمردی و رشادت رادمردان و شیرزنانی است که با قدرت و قوت همت و بادست خالی در مقابل دشمن دژخیم تا دندان مسلح ایستادند. در تاریخ بشریت، صفحاتی زرین و ماندگار به یادگار گذاشتند. حماسه آفرینی و رشادتی که قریب به 8 سال تداوم داشت و در طول این مدت به پشتوانه ایمان راسخ به نصرت و مشیت الهی و باور عمیق به راه و سیره رهبر فرزانه خویش، لحظاتی ناب در سرگذشت بشریت آفریند که فرشتگان آسمان در مقام تمجیدشان، انگشت حیرت به دهان بگزنند.

دراین پیام آمده است: دفاع مقدس صحنه بروز و ظهور مجاهدان و دلیر مردانی بود که "ناسئه لیلشان" جهاد اکبر بود و حماسه روزشان جهاد اصغر، دفاع مقدس مدرسه‌ای بودکه از جوانانی بی‌کبر و ریا مردانی کبریایی ساخت که از برکت ساخت که از برکت خونشان این کشور و ملت، 25 سال است از نگاه طماع و ددمنشانه همه دشمنان دژخیمش در امان مانده و مراتب عزت و اقتدارش روزافزون بوده است. دفاع مقدس اقیانوس بیکرانی است که هر چه از آن می‌گذرد، عظمت و ژرفایش بیشتر آشکار می‌شود. کتابی است که هر صفحه‌اش مزین به حماسه‌ای است که در دشتهای سوزان جنوب و قله‌های مرتفع غرب این میهن اسلامی‌ آفریده شده است. حماسه آفرینی‌هایی که امنیت و آرامش راب رای این مرز و بوم به ارمغان آوردند.

امروز نیز فرزندان این ملت و همزمان و رهپویان آن دلیر مردان و نیروهای مختلف نظامی و انتظامی، با همان روحیه ایثار و سلحشوری و تحت فرماندهی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برای جانفشانی در راه اسلام و قرآن و دفاع از آرمان‌های حضرت اما (رحمه الله علیه) و شهیدان تا رساندن پرچم فتح به دستان مبارک حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) آمادگی کامل دارند و گواه این مدعا نیز شهیدان والامقامی است که در سال‌های اخیر در راستای تامین امنیت پایدار در شمال غرب و جنوب شرق کشور جان خویش را بر سر این پیمان تقدیم نمودند.

گرامی باد یاد و خاطره تمامی شهیدان، جانبازان‌،آزادگان وایثارگران 8 سال دفاع مقدس و خانواده‌های معزز ایشان‌،‌که با ایستادگی خود عزت، عظمت، اقتدار و سربلندی ایران عزیز اسلامی را موجب گشتند.»

انتهای پیام./

ارسال نظرات