رئیس سازمان بسیج کارمندان کردستان نقش بسیجیان ادارات در مدیریت مصرف بهینه انرژی و اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در ادارات را مهم عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۷۱۲۸۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مهدی زندیه یکشنبه شب در جلسه شورای عالی اندیشه و همفکری بسیج کارمندان استان کردستان، اظهار کرد: در این جلسه چهار محور اساسی مد نظر قرار گرفته است.

وی محور نخست را برنامه‌های بسیج در ادارات عنوان کرد و گفت: چشم‌انداز بسیج کارمندان در این برنامه‌ها قید شده، ضمن آنکه محور دوم اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در ادارات است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان کردستان، نقش بسیجیان ادارات در مدیریت مصرف بهینه انرژی و نیز بزرگداشت هفته دفاع مقدس را از دیگر محورهای جلسه شورای عالی اندیشه و همفکری بسیج کارمندان استان عنوان کرد.

زندیه با اشاره به اینکه از دستگاه‌های فعال در برگزاری کنگره پیشمرگان مسلمان کرد تقدیر به عمل خواهد آمد، گفت: در سال گذشته، شورا با 48 مصوبه که 100 درصد آنها اجرایی شدند و طی 6 جلسه برنامه‌های خود را به اجرا رساند.

وی با بیان اینکه از مهرماه سال‌ جاری در حوزه ادارات‌ کل، برنامه‌ها رونق خاصی خواهند گرفت، افزود: موضوع حلقه‌های صالحین نیز به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

ارسال نظرات