فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

دفاع مقدس، تنها حماسه ی ماندگار که باعث عزتمندی کشور شد

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:عزتمندی،جاودانگی، نتیجه معامله با خداست امام را چراغ خدا بدانیم با تمام وجود فرمانبر او باشیم تا تا فرمان امام خمینی (ره) ماندگار بماند.
کد خبر: ۸۵۷۱۲۷۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج :سردار سرتیپ دوم پاسدار  حسین معروفی در حاشیه مراسم دیدار فرماندهان سپاه  با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان افزود: این ایام یاداور همه خوبیها، عشق بازیها و جانفشانی هایی است که در زمان خاص خود، انسانهایی پاک باخته ندای امام زمان خود را لبیک گفتند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای کرامت انسانی و حمایت از تمامیت ارضی کشور خود از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی بالاترین سرمایه انسان را جان و آبرو برشمرد که رزمندگان اسلام از آن گذشتند و افزود: رزمندگان دفاع مقدس رفتند که رفته باشند و حکمت الهی در این بود که ما امروز بمانیم و رسالتی سنگین تر را  به فرجام برسانیم.

سردار معروفی دفاع امروز را سخت تر و پیچیده تر از دفاع در دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: در 8 سال جنگ نابرابر بیگانگان و بدخواهان علیه نظام اسلامی؛ رزمندگان با دست خالی و توکل بر خدا در برابر دشمن قرار گرفتند و نگذاشتند ذره ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تمامیت ارضی تعدی شود.
وی حماسه دفاع مقدس را تنها حماسه ماندگاری که باعث عزت و شرافت انقلاب شد دانست و خاطر نشان کرد: شرایط امروز کشور به مراتب سخت تر و پیچیده تر از دوران دفاع مقدس است .

وی اذعان داشت: وظیفه ما به عنوان سربازان امام و حضرت آقا سخت تر است؛ امروز دشمن شناسی سخت تر است چرا که هدفگذاری دشمن پیچیده تر و جنگ جنگ نرم و روانی است.

سردار معروفی با تاکید بر نفوذ جدی  دشمن در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و... بیان داشت: ما به عنوان شمشیر دست ولایت وظیفه ای سخت در پیش داریم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان یاداور شد: اگر امروز بواسطه غفلت و ضعف در دشمن شناسی غافلگیر شویم هزینه ای سخت تر از دوران 8 سال دفاع مقدس را متحمل خواهیم شد.

وی تذکر سخنان مقام معظم رهبری در چهارشنبه گذشته در جمع پاسداران را تنها مختص به پاسداران ندانست و گفت: سخنان مقام معظم رهبری یاداوری برای همه ی انسانهای دلسوخته و دل پاک باخته ای بود که می خواهند از نظام اسلامی دفاع کنند.

وی نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی را ید واحد برشمرد و اضافه کرد: تمامی نیروها با قلب های نزدیکتر و با هوشیاری باید در مقابل دشمنی که نابرابر است و گزنده وارد می شود ایستادگی کنیم؛  جمهوری اسلامی و انقلاب ارزش و محتوی ماست.

وی یاداور شد: آن چیزی که دفاع را مقدس و جاودانه کرد و باعث شد میلیونها جوان که جنگ را درک نکردند امروز در سرزمینهای غرب جای پای شهدا را ببوسند و سجده کنند اخلاص در عمل است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان عزتمندی و جاودانگی را نتیجه معامله با خدا دانست و بیان داشت: اطاعت محضمان از امام به خاطر خدا باشد؛ او را چراغ خدا بدانیم و با تمام وجود فرمانبردار او باشیم تا فرمان او ماندگار شود

ارسال نظرات