فرمانده سپاه جم:

ایمان به خدا و اعتقاد به جهاد یکی از عوامل اصلی پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود

فرمانده سپاه جم گفت: شهدا و رزمندگان با بصیرتی که از امام امت گرفتند حماسه‌ای در طول ۸ سال دفاع مقدس خلق کردند که انقلاب را برای همیشه تاریخ بیمه کرد.
کد خبر: ۸۵۷۱۲۴۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶














به گزارش خبرگزاری بسیج از جم : سروان عبدالرضا ریزی عصر دیروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس که با حضور خبرنگاران شهرستان جم برگزار شد افزود: حماسه ۸ سال دفاع مقدس در تاریخ ایران هم بی نظیر است و هم برای همیشه در حافظه تاریخی مردم و هم کشورهای متجاوز باقی خواهد ماند تا مردم با دلگرمی به مسیری که انتخاب کرده‌اند نگاه کنند.

ریزی تصریح کرد: اگر نگاهی به کشورهای همسایه و منطقه بیاندازیم می‌بینیم که بسیاری از آنها در آتش فتنه گری‌های استکبار و آمریکا می‌سوزند اما ایران اسلامی با هدایت‌های مقام معظم رهبری و سلحشوری‌های 8 سال دفاع مقدس در امنیت و آرامش به سر می‌برد و کسی جرأت نگاه چپ به این ملت را ندارد


وی با اشاره به وضعیت دفاع از کشور در صدر انقلاب افزود: ما در آن زمان با دستانی خالی در مقابل جهان استکبار و نماینده آنان یعنی صدام ایستادیم و با نگاهی به وضعیت صدام و ساختاری که در عراق و ایران بوجود آمد می‌بینیم که وعده خداوند در زمینه پیروزی حق بر باطل به حقیقت پیوسته است.

وی با بيان اينكه امروز جوانان ايران اسلامي با جنگ نرم و تهاجم فرهنگي مواجهه هستند و تمام تبليغات دشمن جهت كم رنگ كردن رشادت ها و شهامت هاي رزمندگان اسلام در دفاع مقدس مي باشد افزود: هفته دفاع مقدس بهترين فرصت است تا اخلاص، شهادطلبي و ايثار رزمندگان و شهداء را به نسل امروز منتقل كنيم.

وی با بيان اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس يك فرصت است كه فرهنگ بسيج و شهادت طلبي را در جامعه امروز گسترش دهيم گفت: برنامه هاي اين هفته بايد در شان و جايگاه شهدا برگزار شود بطوري كه جوانان را با حال و هواي جنگ آشنا سازد.

وی در ادامه بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان را تشریح کرد و گفت: آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس بیعت با شهدای گمنامی است که با رشادت و شهامت درس مردانگی را به ما آموختند و عزت امروز ما در گروه جانفشانی این لاله های خوشنام است.

فرمانده سپاه جم با اشاره به دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان گفت: رژه نیروهای بسیجی که نمادی از همدلی و همزبانی آنان است به نمایش گذاشته می‌شود و با توجه به اینکه روز دوم مصادف می‌شود با آغاز به کار مدارس در این روز زنگ مقاومت را در دستور کار داریم که نشان دهنده این است که هر دانش‌آموزی علاوه بر علم اندوزی باید بصیرت و آگاهی لازم نیز داشته باشد.

سروان ریزی، افتتاح نمایشگاه مرواریدهای خاکی، یادواره شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، پیاده روی خانوادگی، گردهمایی رزمندگان، شب شعر و خاطره دفاع مقدس، همایش مشترک ائمه جماعات و نکوداشت شهید نادر مهدوی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

وی به سوق دادن مردم به طرف برنامه هاي اين هفته تاكيد كرد و افزود: بايد مردم را در برنامه ها دخيل كنيم تا بين شهدا و مردم فاصله نيافتد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم به عنوان صاحبان اصلی این کشور نقش مهمی در پر رنگ برگزار شدن برنامه‌ها دارند لذا از همه مردم دعوت می‌کنیم که با خدمتگذاران خود در این برنامه‌ها همکاری کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار