فرمانده سپاه ناحیه گرمسار:

تمبر 232 شهيد گرمسار در هفته دفاع مقدس رونمايي مي شود

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار گفت: رونمایی از تمبر 232 شهید گرمسار و یادواره 14 شهید هنرمند از برنامه هاي شاخص هفته دفاع مقدس در اين شهرستان است.
کد خبر: ۸۵۷۱۲۴۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، مجید ناظریه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات ضمن عرض تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع) و گراميداشت ياد و خاطره شهدا و رشادت ها و ايثارگري هاي رزمندگان جان بركف ميهن عزيزمان ايران اظهار داشت: امنيت امروز را مديون دلاوري ها و ايثار شهدا و ايثارگراني هستيم كه جانانه از كيان نظام و انقلاب اسلامي دفاع كردند.

وي با تأكيد بر قدرداني از زحمات رزمندگان و ايثارگران سال هاي دفاع مقدس افزود: سپاه و بسيج در حفظ و بازخواني شعائر و ارزش هاي انقلاب اسلامي بر محوريت جمله «دفاع همچنان باقي است» برنامه ها و مأموريت هاي خود را انجام مي دهد.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با بيان اينكه جنگ نرم امروز به مراتب پيچيده تر و دشوارتر از جنگ سخت است، تصریح کرد: دشمنان می خواهند از طریق جنگ با افکار که همان جنگ نرم است استقلال و آزادی و امنيت را از ملت ايران سلب كند؛ اما بدانند دفاع براي ما همچنان ادامه دارد و نخواهيم گذاشت بدخواهان نظام و انقلاب به اهداف و مقاصد شوم و پليد خود دست يابند.

ناظریه در ادامه به مهمترين و شاخص ترين عناوين برنامه هاي هفته دفاع مقدس در شهرستان گرمسار اشاره كرد و گفت: رونمایی از تمبر 232 شهید گرمسار و یادواره 14 شهید هنرمند در سالن همایش خورشید تابان اداره ارشاد اسلامی این شهرستان در روز سي ام شهريور ماه برگزار مي شود.

وي خاطرنشان كرد: نمونه اي از تمبر شهداي شهرستان گرمسار پس از رونمايي در موزه دفاع مقدس استان سمنان و نمونه ديگر آن نيز در سالن فرمانداری شهرستان گرمسار نصب خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار، برگزاری صبحگاه مشترک و گلبارن مزار شهدا و دو شهید گمنام دفن شده در دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار، رژه تجهیزات و ادوات گردان امام حسین (ع) و پیاده روی بزرگ خانوادگی را از جمله عناوين برنامه هاي دفاع مقدس در شهرستان گرمسار عنوان كرد.

ناظریه افزود: بازسازی واقعه عید قربان، یادواره های شهدا توسط اقشار و پایگاه های بسیج محلات، نشست های روشنگری و بصیرت افزایی با محوريت«آسیب های دجالواره و شبکه های اجتماعی، بررسی برجام و موضوعات سیاسی» و نشست مادرانه پرچم داران جنگ نرم به همت بسیج جامعه زنان گرمسار برگزار مي شود.

وي بيان داشت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از میدان معلم به سمت ورزشگاه تختی اين شهرستان برگزار مي شود که به قید قرعه به شركت كنندگان در اين همايش جوايز نفيسي اهدا مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار