مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: حرکت دانشجویان در قالب اردوهای جهادی توزیع عادلانه امکانات در همه نقاط کشور است.
کد خبر: ۸۵۷۱۲۳۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام علیرضا باباشاهی شامگاه گذشته در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی قروه که همزمان با یادواره 6 شهید گرانقدر روستای قزلجه‌کند در مسجد این روستا برگزار شد، اظهار داشت: در 8 سال دفاع مقدس، جنگی نابرابر بر ملت ایران تحمیل شد تا زمینه نابودی اسلام و انقلاب اسلامی فراهم شود اما خداوند یاور مظلوم و دشمن ظالم است و به همین دلیل دشمنان راه به جایی نبردند.

وی گفت: گرامیداشت دفاع مقدس نه از منظر بزرگداشت جنگ و تهاجم که به واسطه بزرگداشت دفاع مقدسی است که یک ملت با ایستادگی در برابر ظلم و ستم توانست فرهنگ مقاومت را زنده نگه دارد.

وی در ادامه بیان داشت: امروز دشمنان ما جرات نزدیک شدن به مرزهای ما را ندارند چرا که در واقع مرزهای انقلاب اسلامی گسترده شده اند و تفکر انقلاب اسلامی به سایر ملت های آزادی خواه جهان راه یافته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس با بیان اینکه خط پدافندی انقلاب اسلامی صدها کیلومتر پیشرفت داشته است خاطر نشان کرد:در 8 سال دفاع مقدس، جنگی نابرابر بر ملت ایران تحمیل شد تا زمینه نابودی اسلام و انقلاب اسلامی فراهم شود اما خداوند یاور مظلوم و دشمن ظالم است و به همین دلیل دشمنان راه به جایی نبردند.

وی افزود: درایت و هوشمندی امام راحل و پشتوانه عظیم مردمی موجب شد تا این تهاجم به نفع ما به خاتمه برسد.

به گفته باباشاهی، گرامیداشت دفاع مقدس نه از منظر بزرگداشت جنگ و تهاجم که به واسطه بزرگداشت دفاع مقدسی است که یک ملت با ایستادگی در برابر ظلم و ستم توانست فرهنگ مقاومت را زنده نگه دارد.

باباشاهی به فعالیت دانشجویان جهادگر اشاره و اظهار کرد: با گذشت 37 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی امروز دانشجویان بسیجی به دنبال احیای اصول انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی همیشه زنده و ماندگار است و از آنجایی که انقلاب به معنای تحرک ، تحول و دگرگونی است در ذات خود ایستایی نیست و این حرکت دانشجویان نشان دهنده تحرک انقلاب اسلامی می باشد.

این مسئول با بیان اینکه مردم تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از کمترین امکاناتی برخوردار نبودند افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی عمران و سازندگی در تمام کشور نهادینه شده است.

وی یکی از منویات امام راحل و مقام معظم رهبری را توزیع عادلانه امکانات در همه نقاط کشور برشمرد و گفت: حرکت دانشجویان در قالب اردوهای جهادی در همین راستاست.

به گفته باباشاهی، بیداری جهان اسلام و مقاومت از ثمرات 8 سال دفاع مقدس است و اگر گفته می‌شود انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده، نشات گرفته از ترویج فرهنگ ایستادگی و پایداری است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به آیات قرآن و توصیه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر شناخت دشمن، اظهار داشت: امروز شیطان مجسم در همه عرصه‌ها آمریکا و اسرائیل غاصب است که در صدد نفوذ در کشور ما هستند.

باباشاهی ذات دشمن را دشمنی کردن برشمرد و افزود: نسل جوان به واسطه مقتضیات سنی خود گاهی شاید دشمن را نشناسد و این وظیفه ماست تا با بهره‌گیری از عقل و هادیان متعدد، دشمن را بشناسیم و بشناسانیم.

وی با تاکید بر اینکه نباید فریب لبخندهای دشمنان را بخوریم، اظهار داشت: نتیجه توافق و مذاکرات برای ملت ما مهم نیست، بلکه مهم این است که دشمنان سوار بر برجام، آن را نقطه آغاز نفوذ خود در کشور ما قرار ندهند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان وظیفه همگان را حرکت در پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی و حفظ اتحاد و انسجام اعلام کرد و افزود: باید مراقب حیله‌های دشمن باشیم که به دنبال تضعیف جایگاه ولایت فقیه و هجمه به مراکز مدافع حریم ولایت نظیر سپاه، حوزه‌های علمیه و مراجع و روحانیت است.

ارسال نظرات