خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در سطح شهرستان شاهرود به همت اقشار مختلف بسیج و آحاد مردم شهید پرور گفت: با برنامه ریزی انجام شده 20 برنامه شاخص در سطح شهرستان شاهرود در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۷۱۲۱۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت رشادت ها،ایثارگری ها و جانفشانی های مردم در هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در سطح شهرستان شاهرود به همت اقشار مختلف بسیج و آحاد مردم شهید پرور گفت: با برنامه ریزی انجام شده 20 برنامه شاخص در سطح شهرستان شاهرود در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

وی افزود: شروع برنامه های هفته دفاع با اهتزار پرچم پایداری در ساعت گل شاهرود آغاز می شود و در ادامه کاروان پایداری(اعزام نمادین رزمندگان و بسیجیان) در سطح شهر شاهرود با حضور گردان های امام حسین(ع) شاهرود و بسطام در 30 شهریور ماه برگزار می شود.

فرمانده سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: روز 31 شهریور رژه نیروهای مسلح شهرستان به همت گروه ده محرم شاهرود در میدان ولایت با حضور نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان برگزار و اقتدار نیروهای مسلح را به نمایش می گذارند.

وی تصریح کرد: در روز اول مهرماه زنگ پایداری در کلیه مدارس شهرستان با همکاری بسیج دانش آموزی اجرا خواهد شد و دعای روح بخش عرفه با عنوان روح پایداری در مساجد و اماکن مذهبی به همت بسیج مداحان و بسیج مساجد و محلات برگزار می شود.

دامغانی بیان کرد: برنامه پیمان پایداری غبارروبی گلزار مطهر شهدای شهرستان شاهرود با همکاری بنیاد شهید در روز پنجشنبه دوم مهرماه و حضور اقشار مختلف بسیج در گلزار شهدا برگزار و رژه موتورسواران بسیجی در سطح شهر به مقصد گلزار مطهر شهدا برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری نماز باشکوه عید قربان با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان گفت: این برنامه دوم مهرماه با عنوان روح پایداری در مصلی نمازجمعه شهرهای شهرستان برگزار می شود.

دامغانی عنوان کرد: برنامه پیاده روی بیعت پایداری در قااب همایش بزرگ خانوادگی در روز جمعه سوم مهرماه از گلزار شهدای شاهرود تا استادیوم تختی به همت سپاه شاهرود برگزار می شود و شرکت در نمازجمعه در قالب برنامه روح پایداری در مصلی نمازجمعه های شهرهای شهرستان با حضور اقشار مختلف بسیجیان برگزار می شود.

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به برگزاری برنامه مجاهدین پایداری گفت: همایش رزمندگان و ایثارگران و رونمایی از تمبر شهدای شهرستان در روز 5مهرماه در تالار شقیایق های دانشگاه شاهرود با همت سپاه شاهرود برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برگزاری صبحگاه مشترک نظامی با عنوان اقتدار پایداری در 5 مهرماه در گروه ده محرم شاهرود برگزار می شود و برنامه سفیران غدیر بازخوانی واقعه غدیر به همت سپاه شاهرود در روز 10 مهرماه در جوار حرم شهدای گمنام برگزار می شود.

دامغانی با اشاره به سایر برنامه ها بیان کرد: برنامه سنگرپایداری فضاسازی محیطی مساجد و محلات و ادارات و هنر پایداری رونمایی از انیمیشن شهید غنیمت پور و بوستان پایداری اجرای برنامه های فرهنگی تبلیغی در سطح شهر و تائتر خیابانی یک روایت ساده در اماکن عمومی سطح شهر و بیعت پایداری راه اندازی 14 ایستگاه فرهنگی تبلیغی در سطح شهر از برنامه های مهم دیگر هفته دفاع مقدس بسیج سپاه شاهرود است.

وی با اشاره به اجرای بیش از 200 برنامه مختلف در سطح پایگاه های بسیج بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا،برگزاری نشست های خاطره گویی دفاع مقدس،برپایی ایستگاه صلواتی،نشست های روشنگری، برگزاری مسابقات ورزشی،فرهنگی،هنری و برپایی نمایشگاه های مختلف در سطح مساجد و ادارات و مدارس،اجرای برنامه آبروی محله از برنامه های دیگر این هفته است.

دامغانی با دعوت از همه برای حضور در این برنامه ها عنوان کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس گرامیداشت ایثار و اقتدار و صلابت و بزرگی ملت ایران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و باید برای مقابله با رخنه فرهنگی دشمن در ترویج این فرهنگ تلاش نماییم و برپایی این برنامه ها و حضور در آنها در این راستاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها