خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی:

درخشش حلقه های علمی و پژوهشی بسیج اساتید استان در سال گذشته

در سال 93 اقدام به راه اندازی 260حلقه علمی و پژوهشی کردیم که در این زمینه رتبه اول کشوری را کسب و 70درصد اساتید استان، جذب سازمان بسیج اساتید شدند.
کد خبر: ۸۵۷۱۱۹۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

سید حسین حسینی جانشین سازمان بسیج اساتید خراسان جنوبی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با تبریک سال تحصیلی جدید دانشگاه ها به همه اساتید به خصوص اساتید بسیجی گفت : برای تمام این عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون در مسیر اعتلای انقلاب اسلام را دارم.

وی به برنامه های بسیج اساتید در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در اردیبهشت ماه 9 کارگاه جنگ نرم با حضور 250نفر از اساتید بسیجی دانشگاه های سراسر استان به مدت 3 روز در محل دانشگاه بیرجند برگزار شد که به لحاظ کیفیت اجرا در سطح کشور رتبه اول را کسب کردیم .

حسینی ادامه داد : در سال 93 اقدام به راه اندازی 260حلقه علمی و پژوهشی کردیم که در این زمینه نیز رتبه اول کشوری را کسب و 70درصد اساتید استان را جذب سازمان بسیج اساتید کردیم که یکی از برنامه ها و فعالیت های مهم ما در این سازمان بود.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان عنوان کرد: در ارزیابی طرح اشراف که هر سه ماه یک بار توسط سازمان مرکزی در تهران انجام می شود؛ بسیج اساتید خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه اول کشوری در سه ماه سوم سال93 شد و بنده به عنوان مدیر نمونه بسیج اساتید معرفی شدم.

حسینی برگزاری کارگاه سه روزه پیوست نگاری در دانشگاه بیرجند ، برگزاری دو دوره کارگاه جنگ نرم اساتید کشوری در استان های ایلام و مازندران ، تشکیل و راه اندازی حلقه های علمی و صالحین شهید چمران در استان اصفهان ، برگزاری کرسی نظریه پردازی و نشست های سیاسی اساتید برجسته استان را از جمله برنامه های بسیج اساتید درشش ماه اول سال94 عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه سالیانه بسیج اساتید درسال 94 گفت : این برنامه با حضور 70نفر از اساتید و خانواده های آنها به مدت 5 روز در مشهد برگزار شد که در طی این 5 روز برگزاری همایش بزرگ کشوری در زمینه الزامات تبدیل جمهوری اسلامی ایران به قدرت بین المللی و کارگاه های آموزشی از جمله برنامه های این اجلاسیه بود.

حلقه های علمی و پژوهشی بسیج اساتید در زمینه رفع مشکلات فرهنگی فعال است

حسینی خاطر نشان کرد: بسیج اساتید به عنوان بخشی ازمجموعه عظیم بسیج که مخاطب اصلی آن اساتید و نخبگان هستند سعی می کند تا در جهت تحقق آرمان های انقلاب و کاهش دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری گام های موثری بردارد.

وی بیان کرد: در راستای رسیدن به این اهداف کارگروه فرهنگی در قالب شورای عالی بسیج استان با حضور اساتید صاحب نظر در حوزه های فرهنگی تشکیل شده که مشکلات فرهنگی استان را شناسایی و توسط حلقه های علمی طرح و پیگیری شده و همچنین در حلقه های صالحین بسیج اساتید به این موضوعات پرداخته می شود.

جانشین سازمان بسیج اساتید گفت : با توجه به اهمیت جایگاه بسیج اساتید و حضور جمع زیادی از نخبگان و صاحبنظران و اساتید استان خراسان جنوبی در این مجموعه می توان در رفع مشکلات و موانع پیش رو پیشرفت استان اقدام و گام های موثر را برداشت و برای همکاری با بخش های تصمیم گیری و مدیریت اعلام آمادگی می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها