عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفتگو با بسیج:

مشارکت‌های مردمی اصلی اساسی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی

در بحث اقتصادی کشورها هر نوع سرمایه ای که ختم به ایجاد تولید کالا یا خدمات شود به شرطی که در راستای برنامه های کلان کشور باشد موثر و اساسی است.
کد خبر: ۸۵۷۱۱۸۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳

عباس پاپی زاده بالنگان عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: هر سه موضوع پس انداز داخلی، جذب سرمایه گذار خارجی و ایجاد انگیزه به مردم در جهت اجرایی کردن هدف های توسعه لازم است.

وی گفت: هر کدام جایگاه ویژه خود را دارد، بسیج مردمی عزم ملی را به وجود می آورد در فعالیت های اقتصادی بسیار نقش آفرین است؛ در مسیر توسعه اقتصاد ما باید مردم محور و با مشارکت مردمی باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: دو نوع سرمایه گذاری داخلی و خارجی نیز از مولفه های مهم در بنیان اقتصادی کشور است، سرمایه گذاری داخلی کارکرد مهم پس انداز است از طریق تجمیع سرمایه های فردی، منافع عظیم مالی را ایجاد می کند که موتور محرک سرمایه گذاری اقتصادی خواهد شد.

پاپی زاده در خاتمه اشاره کرد: منافع مالی با جذب و گسترش سرمایه گذاری خارجی نیز گستره قابل پذیرشی را در پیشبرد اقتصادی دارد، در بحث اقتصادی کشورها هر نوع سرمایه ای که ختم به ایجاد تولید کالا یا خدمات شود به شرطی که در راستای برنامه های کلان کشور باشد موثر و اساسی است.


ارسال نظرات