طهماسبی گفت: 135 برنامه در هفته دفاع مقدس توسط 785 رده ی به اجرا خواهد رسید.
کد خبر: ۸۵۷۱۱۸۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار عبدالصاحب طهماسبی جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس در تمام شهرستان، بخش، روستا و اقشار مختلف بسیج اجرا خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه استان ایلام تصریح کرد: اولین برنامه این هفته با شکوه با صبحگاه مشترک با حضور بهترین یگان های نظامی، بسیجیان و پیشکسوتان عرصه ی جهاد و شهادت در سپاه استان ایلام برگزار می شود.

وی، با بیان اینکه دیدار با خانواده های ایثارگران، جانبازان و پیشکسوتان در اولیت هفته دفاع مقدس می باشد؛ افزود: همایش بزرگ پیاده رویی در سطح استان با حضور تمامی خانواده ها در استان طرح ریزی شده است.

سرهنگ طهماسبی با اشاره به اینکه عملیات غرور آفرین والفجر 3 در مهران به وقوع پیوسته است؛ عنوان کرد: برای بازسازی این عملیات بزرگ منطقه عملیاتی تپه شنی در شهرستان مهران در نظر گرفته شده است.

جانشین فرمانده سپاه استان ایلام گفت: افتتاحیه طرح های عمرانی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، و کلنگ زنی متعدد در مناطق دور افتاده ی محروم انجام می شود.

وی؛ برگزاری همایش فرماندهان در مرکزیت استان، درست کردن بیمارستان صحرایی در روستای قنات بخش کارزان، پخش مستند تلویزیونی،برگزاری نمایشگاه کتاب با 50 درصد تخفیف، همایش عکس و یادواره شهدای سرباز از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس می باشد.

سرهنگ پاسدار عبدالصاحب طهماسبی در آخر بیان کرد: کارهای فرهنگی از ضرورت های عصر کنونی است و به همین خاطر با باز شدن مدارس، فرماندهان برای خاطر گویی در مدرسه های استان حضور یابند.


ارسال نظرات