خبرهای داغ:
حامد کبودوند عضوء شورای شهر قزوین بیان داشت: استفاده از شبکه های اجتماعی در کمتر از یک سال به مرز 50میلیون رسیده است.
کد خبر: ۸۵۷۱۱۲۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، نشست روشنگری شبکه‌های اجتماعی  و آسیب های ماهواره به همت حوزه امام رضا در بوستان الغدیر برگزارگردید.

مهندس حامد کبودوند عضو شورای شهر قزوین، دراین مراسم اظهار کرد: شیطان وایادیش همواره در تلاش هستندکه بشر را در مسیر زندگی غافل کند وامروزه   با استفاده ازاین  اختراعات وابزار  جدید دشمنان ما در راس ان امریکا  جسم وروح جوانان مارا هدف گرفته است تا اسیب جبران ناپذیری را به بدنه نظام وارد نماید.

وی تشخیص جنگ نرم را اولین مولفه در مسیر این جبهه دانسته و بیان داشت: دشمن طوری عمل می کند که جوانان ما احساس خطر نکنند و در فضای روانی جامعه، این مطلب را القا کنند که هیچ اتفاقی نیافتاده است.

کبودوند خاطرنشان کرد: افسران جنگ نرم زمانی می‌توانند موثر واقع شوند که اطلاعاتشان از دیگر افراد جامعه بیشتر باشد و اگر  در جبهه حق قرار نگیریم، مطمئنا در صف دشمنان و باطل حضور خواهیم داشت و شما بسیجیان افسران جنگ نرم هستید.

وی با اشاره به ضعف موجود در فضای مجازی کشور گفت: نبود وبلاگ های چند زبانه و نپرداختن به نظریه ی ولایت فقیه و تبیین آن برای دیگر اقشار از ضعف های اساسی در فضای مجازی است.

 وی افزود: جنگ نرم دشمن امروز چند وجهی ،تضاد افرین وتردید افرین است ودشمن در این مسیربا ایجاد تردید وتغییرات اساسی باورها واعتقادات وارزشها را هدف گرفته واگر افراد در این جنگ بصیرت نداسته باشند اسیب جدی  خواهند دید .

وی ادامه داد: استفاده از شبکه های اجتماعی در کمتر از یک سال به مرز 50میلیون رسیده است وعرصه های وابزارهای جنگ  به حریم خصوصی افراد  را به راحتی  نقص میکنند به طوری که اثار وپیامدهای  منفی را در پی دارد .

كبودوند در پایان تجهیز را بعد از تشخیص ضروری دانست و گفت: در فضای جنگ نرم امروز باید با تجهیز مناسب حالت تهاجمی گرفت و به سمت کارآمدی اسلامی پیش رفت.

 

1008/پ30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها