فرمانده سپاه اردل تأکید کرد:

تلاش بسیج برای محرومیت زدایی و تحقق اقتصاد مقاومتی

فرمانده سپاه ناحیه اردل استان چهارمحال و بختیاری در جلسه مجمع بسیج این شهرستان؛ محروميت‌زدايی، عدالت محوری و تحقق اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار بسیج دانست.
کد خبر: ۸۵۷۰۹۵۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه مجمع بسیج شهرستان اردل با حضور کارگروه ها و اقشار مختلف بسیج که شامل کارگروه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، بهداری، علمی پژوهشی، عملیات، جامعه زنان، تعلیم وتربیت، رئیس مجمع ونایب رئیس در نمازخانه سپاه ناحیه اردل برگزار گردید.

سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی، فرمانده سپاه ناحیه اردل در رابطه با بسیج سازندگی بیان داشت: سازمان بسيج سازندگی در سال 1379 براساس تدابير مقام معظم رهبری برای شكوفايی استعدادهای ذخيره شده در جوانان تشكيل شد.

وی، افزود: بسیج سازندگی، سازمانی است كه امروز در عرصه‌های متفاوتی گام برمی‌دارد و رزمندگان جنگ نرم اين جبهه تا آنجا كه در توان دارند در تلاش هستند تا بيانات مقام معظم رهبری در راستای محروميت‌زدايی و عدالت محوری و اقتصاد مقاومتی تحقق يابد.

جمشیدی، در رابطه با قشرهنرمندان بسیج نیز عنوان کرد: زمانی می توانیم از ظرفیت های انقلاب به خوبی استفاده کنیم که انقلاب در قالب هنر عرضه شود و هنرمند خودش را پرورش دهد چون اینها سدی در مقابل دشمنان هستند. بدون شک استفاده از بدنه نخبگان هنری بسیار مهم و با ارزش است و ما باید از وجود مردم خوش ذوق و بسیجیان هنرمند طبق برنامه ریزی مشخص استفاده کنیم.

وی در ادامه سخنانش اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام آن را بنا نهاد و امروز بعد از گذشت 37 سال از انقلاب این نهال، درختی پرثمر و تناور برای پشتیبانی از انقلاب و ارزش‌های آن و الگویی برای مستضعفان جهان شده است.

در ادامه این جلسه کارگروه هابه بیان پیشنهادات وانتقادات خود پرداختند.


ارسال نظرات