خبرهای داغ:
با حکم رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امام جمعه ارومیه به‌عنوان رئیس مجمع عالی بسیج آذربایجان غربی منصوب شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۹۵۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در نشست مجمع عالی بسیج سپاه شهدا آذربایجان غربی که در کانون جوانان بسیج ارومیه و با حضور سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به عنوان رئیس رئیس مجمع عالی بسیج این استان معرفی شد.

امام جمعه ارومیه در این مراسم اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و یادگار ماندگار امام خمینی (ره) است و اساس این شجره طیبه ریشه در احکام اسلامی و روایات معصومین دارد.

قریشی افزود: تیزهوشی و فقه سیاسی امام خمینی (ره) در درک دین و استخراج نیازهای جامعه از متون اسلامی سبب شد تا نهادهایی مثل بسیج که دارای آثار خیر فراوان در جامعه هستند شکل بگیرد.

وی گفت: روح احکام دینی متضمن درستی تفکر بسیج است و امروز همگان معترفند هرجایی که در کشور خطری وجود داشته باشد بسیج می‌تواند آن خطر را رفع کند و پاسدار حقیقی کشور باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار داشت: اساساً هر جایی که برای اعتلاء دین و مملکت نیاز باشد بر آحاد ملت لازم است که به اندازه کفایت در صحنه حاضر شده و ایفای نقش کنند.

ارسال نظرات