شهاب فراهانی
نشست خبری هفته دفاع مقدس سپاه ملارد :
خبرگزاری بسیج:فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد محسن رضایی با اشاره به هفته دفاع مقدس از اجرای برنامه‌های ویژه در این هفته خبر داد و گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از 100 ویژه‌برنامه در شهرستان ملارد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۹۵۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰


به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ به نقل از روابط عمومی سپاه ملارد:

در نشست خبری هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران شهرستان ملارد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران اظهار کرد: رهبر انقلاب با تأکید بر اینکه یکی از وظایف اصلی سپاه، رصد دائمِ مسائل داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی به‌منظور شناخت تهدیدها است، فرمودند «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک سازمان سر به زیر و سرگرم کارهای اداری خود نیست بلکه یک ناظرِ آگاه و بینا و متوجه مسائل داخلی و خارجی است».

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملارد با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری بارها تأکید داشتند مذاکرات ما تنها بر سرموضوع هسته‌ای و نه فقط با آمریکا بلکه با 5 کشور دیگر است؛ ما در موارد دیگر با آمریکا مذاکره نخواهیم داشت و آمریکا دشمن شماره یک ایران اسلامی است.

وی افزود: مسئله هسته‌ای تنها یک بهانه است و دشمنی آمریکا و استکبار با ماهیت انقلاب اسلامی و تفکر اسلام ناب است، آنها با اسلام عربستان و اسلام آمریکایی هیچ مشکلی ندارند بلکه با عقاید اسلام ناب دشمنی دارند.

رضایی با اشاره به آمادگی بسیجیان در دفاع از آرمان‌های اسلام ناب و انقلاب اسلامی اذعان کرد: ما در دفاع از اصول و اعتقادات خود که برگرفته از اسلام ناب است در پیروی از شهدا و امام شهدا و زیر لوای رهبر معظم انقلاب تا آخرین نفس در مقابل دشمنی دشمنان اسلام ایستادگی و مقاومت خواهیم کرد.

وی افزود: همان‌گونه که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) فرمودند در این راه یا کشته می‌شویم که این هدف تعالی است و غیر از آن پیروز خواهیم بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد با اشاره به هفته دفاع مقدس از اجرای برنامه‌های ویژه در این هفته خبر داد و گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از 100 ویژه‌برنامه در شهرستان ملارد برگزار خواهد شد.

وی در پایان متذکر شد: برگزاری مراسم رژه 31 شهریور ماه، گل‌باران مزار مطهر شهدای شهرستان ملارد، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس، برگزاری یادواره‌های شهدای شهرستان و شهدای اصناف، افتتاح پروژه‌های بسیج، افتتاح اولین یادمان شهدا در یکی از مدارس، برگزاری نهضت‌های روشنگری از جمله ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان ملارد است.


ارسال نظرات