برگزاری جشنواره طرح ها واقدامات ابتکاری پایگاه ها ی مقاومت بسیج مساجد و محلات استان زنجان

جشنواره طرح ها واقدامات ابتکاری پایگاه ها ی مقاومت بسیج مساجد و محلات برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۷۰۹۲۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی طرح ها و اقدامات ابتکاری و خلاقانه پایگاه های مقاومت بسیج مساجد و محلات استان زنجان و بمنظور ایجاد پویایی و تحرک بیشتر در پایگاه های بسیج، تقویت روحیه نوآوری و خلاقیت در اجرای فعالیت های پایگاه های بسیج، ارتقاء کیفی و افزایش کمی فعالیت پایگاه ها در عرصه های مختلف و استفاده پایگاه ها از تجربیات یکدیگر و تعمیم الگو های موفق برگزار می شود.
ابتکار، خلاقیت و نوآوری در فعالیت‌ها و اقدامات، در حال اجرا بودن طرح و اثر بخش بودن آن، از ویژگیهای طرح ها و اقدامات ابتکاری عنوان شده است.
جشنواره طرح ها و اقدامات ابتکاری امسال، در دو سطح استانی و کشوری به شرح زیر انجام می‌گیرد که سطح استانی تا 30 مهرماه امسال و سطح کشوری تا پایان سال برگزار خواهد شد.  
یکی از مهم ترین ویژگی های شجره طیبه بسیج، پویایی و محصور نشدن آن در یک قالب خشک و محدود است، به طوری که پایگاه های بسیج که اصلی ترین رده در مجموعه این نهاد مقدس می باشند، همواره کانون نوآوری ها، خلاقیت ها و ابتکاراتی بوده اند که در پرتو اندیشه روشن و نیت پاک و عمل مخلصانه بسیجیان عزیز حاصل شده است.
 شناسایی و معرفی طرح ها و اقدامات ابتکاری و خلاقانه در پایگاه ها و تعمیم آن به پیکره بسیج می تواند در ارتقاء کیفیت برنامه ها و افزایش جذابیت و پویایی این مجموعه عظیم جهادی بسیار مؤثر باشد.بر این اساس جشنواره طرح-ها و اقدامات ابتکاری پایگاه های بسیج مساجد و محلات در سال94 برگزار می گردد.

ارسال نظرات