مدیر اطلاع رسانی سپاه فتح گفت: گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس، ارج نهادن به جانفشانی ها و ایثارگری ها رزمندگان اسلام است.
کد خبر: ۸۵۷۰۹۲۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۹

سرگرد پاسدار سید صداقت رضایی مدیر اطلاع رسانی روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن تبریک فرارسیدن این رویداد عظیم با بیان این که دفاع مقدس بهترین یادگار شهدای والامقام و ایثارگران عزیز می باشد، افزود: این حادثه عظیم که طی 8 سال با پایداری مردم و رشادت رزمندگان عزیز با پیروزی بر دشمنان بعثی و ایادی آنان به پایان رسید هم اکنون نیازمند توسعه و تعمیم عمومی است.

سرگرد رضایی تصریح کرد :گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس، ارج نهادن به جانفشانی ها و ایثارگری ها رزمندگان اسلام، نهادینه کرن آثار و ارزشها و دستاوردهای معنوی دفاع مقدس، تبیین درس ها و عبرت های جنگ تحمیلی و نمایش اقتدار و صلابت نیروهای مسلح است.

وی گفت:هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه های ماندگاری را در تقویم زرین انقلاب اسلامی ثبت نمودند تا در نتیجه آن امروز و انشالله تا انقلاب مهدی آل محمد ( ص )نظام و دولت با سرافرازی به نمایندگی از ملت رشید ایران در عرصه های مختلف بین المللی نقشی تعیین کننده داشته باشند.

سرپرست خبرگزاری بسیج در استان تاکید داشت :ترکشهای جنگ امروز امواج رسانه ها هستند که قصد دور کردن جوانان ما از انقلاب اسلامی دارندو امروز وظیفه همه است با استفاده از ابزارهایی مانند قرآن کریم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در برابر تهدیدات دشمن بایستیم و مقابله کنیم.

وی گفت: ویژه برنامه ها و مراسم هفته دفاع مقدس در راستای ترویج و تقویت فضای معنوی و اخلاقی جامعه، با الهام از فرهنگ معنوی دفاع مقدس و ارج نهادن به پیشکسوتان و شهدا و خانواده های آنان اجرا می شود.

 

ارسال نظرات