توسط رئیس دفتر مقام معظم رهبری؛

مدرسه بنیاد برکت در روستای خسروجرد سبزوار افتتاح شد

همزمان با افتتاح 140 مدرسه در کشور یک باب مدرسه بنیاد برکت در روستا یخسروجرد سبزوار به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۵۷۰۹۰۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، از طریق ویدئو کنفرانس مدرسه بنیاد برکت در روستای خسروجرد سبزوار توسط رئیس دفتر مقام معظم رهبری به بهره برداری رسید.

این مدرسه با فضای آموزشی شش کلاسه و دارای سالن چند منظوره است که برابر استاندارهای مورد نیاز آموزشی ساخته شده است.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار در مراسم افتتاح این مدرسه با بیان اینکه فضای کلی مدرسه برابر با ۱۵۰۰متر مربع است گفت: زیر بنای این فضا بیش از ۴۲۰متر مربع بوده و دارای سالن جند منظوره ای به متراژ۱۳۵متر است.

مرتضی بینش با اشاره به استیجاری بودن مکان آموزشی تا قبل از بهرهبرداری از این مدرسه تصریح کرد: با افتتاح این مدرسه در حدود ۱۰۰درصد از روستاهای سبزوار دارای فضای آموزشی استاندار شدند.

وی همچنین به افزایش تعداد دانش آموزان وردوی در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه در مناطق شهری با مشکل کمبود فضای آموزشی به صورت جدی روبرو هستیم.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار با بیان اینکه کلنگ دو باب مدرسه برای سکونتگاههای غیر رسمی شهر هم به زمین خورده خاطر نشان کرد: حتی با افتتاح این دوباب مدرسه هم مشکل کمبود فضا جبران نخواهد شد.

بینش با اشاره به افتتاح پروژه های مسکن مهر و تقاضا مردم برای مدرسه در این نقطه از توحید شهر ادامه داد: متاسفانه در برخی از مناطق برای جبران کمبود فضا از کانکس هایی برای برگزاری کلاس ها استفاده می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها