فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار بیان داشت: دفاع مقدس فرهنگ پایداری را به عنوان یک فرهنگ غنی و کاربردی در گفتمان انقلاب اسلامی ایجاد و در نهایت تحقق بیداری اسلامی را منجر شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۹۰۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار امین‌الله مظلوم در نشست هماهنگی ویژه برنامه‌های دفاع مقدس در سبزوار با اشاره به برگزاری بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در این هفته اظهار کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بخش‌های فرهنگی، علمی، نظامی و سیاسی در سراسر شهرستان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این برنامه‌ها شامل برگزاری انواع مسابقات ورزشی، برگزاری نهضت‌های روشنگری، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، استقرار ایستگاه‌های ترویج ایثار و شهادت در مدارس و سطح شهرستان، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.

مظلوم با بیان اینکه برای برگزاری این مراسم ۱۰ کمیته در سطح شهرستان پیش‌بینی شده است، خاطر نشان کرد: مهم‌ترین انتظار ما از مسئولان این کمیته‌ها و دستگاه‌های اجرایی این است که پای کار باشند و ستاد هفته دفاع مقدس را همراهی کنند.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری ویژه برنامه هفته دفاع مقدس عنوان کرد: دفاع مقدس با وجود فراز و نشیب‌هایی که داشت سبب شد تا فرهنگ پایداری به عنوان یک فرهنگ غنی و کاربردی در گفتمان انقلاب اسلامی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه اثر مهم این فرهنگ امروز تحقق بیداری‌های اسلامی در سراسر کشورهای منطقه است، عنوان کرد: امروز فرزندان و نسل‌های مختلف انقلاب حق دارند که درباره تاریخ دفاع مقدس بدانند و از این طرف دشمنان قسم خورده کشور را بشناسند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها