خبرهای داغ:
مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمد باقر (ع)، به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت «بین الحرمین» شاهرود کارگاه آموزشی «ابعاد شخصیت علمی و سیره عملی امام باقر (ع)» در این موسسه فرهنگی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۷۰۹۰۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰
مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام محمد باقر (ع)، به همت موسسه فرهنگی قرآن و عترت «بین الحرمین» شاهرود کارگاه آموزشی «ابعاد شخصیت علمی وسیره عملی امام باقر (ع)» در این مؤسسه فرهنگی برگزار می شود.

محمد ابراهیمی افزود: با وجود اینکه در طول تاریخ اسلام، هر یک از اصحاب فکر، اندیشه، علم و مذاهب مختلف در برهه های مختلف زمانی از حضرات معصومین (ع) امام باقر، امام صادق، امام کاظم و امام رضا علیهم السلام بهره برده اند، متأسفانه امروزه نقش محوری ائمه شیعه توسط افراد مغرض در نهضت علمی در جهان نادیده گرفته شده است و امید است که با برگزاری این کارگاه های آموزشی اطلاع رسانی مفیدی در این زمینه صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی ویژه عموم و به مدت یک روز سی ام شهریور ماه با حضور معصومه بهرامی و در دفتر مرکزی مؤسسه برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها