خبرهای داغ:
بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدن به مناسبت هفته دفاع مقدس:
در بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدن به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است: حماسه دفاع مقدس یکی از واژه‌های کم نظیر حیات مردم ایران بوده است که در آوردگاه آن بزرگی، شجاعت و ظلم‌ستیزی متبلور و سند سرافرازی نظام اسلامی شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۸۷۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای حماسه مقاومت هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

هفته دفاع مقدس با نسیم یاد و خاطره شهیدان عاشورایی و عطر دلنشین راست‌ قامتان این مرز و بوم اسلامی در میان ملل آزاده در حالی پیچیده می‌شود که هنوز می‌توان فریاد حق‌طلبی سلحشوران سپاه اسلام را از مناطق جنگی غرب و جنوب کشور شنید و به وضوح حماسه‌های بی‌بدیل مردان و زنان نینوائی را در میان امواج خروشان اروندرود مشاهده کرد.

بی‌تردید حماسه دفاع مقدس یکی از واژه‌های کم نظیر حیات مردم ایران بوده است که در آوردگاه آن بزرگی و بزرگواری، شجاعت و صلابت، عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی متبلور شد و سند سرافرازی نظام اسلامی گردید.

هفته دفاع مقدس فرصت بسیار گرانبهایی برای بازشناسی حماسه‌ای عظیم از ایثار و شهادت‌طلبی است که فرزندان برومند و معنوی امام عاشقان خمینی کبیر(ره) سلطه‌گری قدرت‌های جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران اسلامی را به عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر اثبات کردند.

با این وصف و اقتدار جهانی باید آستین همت بالا زد تا با رهبری رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با اقتصاد مقاومتی و خوداتکایی، ظهور خلاقیت و ابتکار شاهد دستاوردهای عظیمی در بخش‌های مختلف در عرصه‌های علمی، تحقیقاتی و نظامی برای کشور باشیم و قله‌های علم و فناوری و پیشرفت را فتح نماییم.

اینک با گذشت 35 سال از آغاز جنگ تحمیلی و ایستادگی در راه نیل به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی به برکت انفاس قدسی حضرت امام راحل و رهبری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر تمامی فتنه‌ها، کینه‌توزی‌های بیگانگان فائق آمده، مسیر رشد و تعالی را با سرعتی خیره‌کننده می‌پیماییم و کشورمان را به نقطه‌ای با شکوه از عزت و سربلندی و توانمندی رسانده تا این امانت الهی را به منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات