شب گذشته مراسم رونمایی از فیلم سینمایی «خاکستر و برف» به کارگردانی «روح­‌الله سهرابی» و تهیه­­‌کنندگی «فرهاد گلی» در موزه سینما برگزار شد که با استقبال پرشور اهالی سینما مواجه گردید.
کد خبر: ۸۵۷۰۸۷۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری فارس،در این مراسم که با رونمایی از پوستر فیلم و امضای آن توسط سینماگران آغاز شد چهره­های شاخص سینمای ایران حضور داشتند که با دعوت از عوامل فیلم و ارائه نقطه نظرات ایشان و سپس اکران فیلم به پایان رسید.

 

فرهاد قائمیان، هوشنگ توکلی، کیومرث پوراحمد، کامبیر دیرباز، امیر آقایی، محمدحسین نیرومند، محمود گبرلو، قربان نجفی، امیررضا دلاوری، علی مشهدی، نفیسه روشن، بایرام فضلی،

پناه­برخدا رضایی، رضا اعظمیان، بابک کایدان، نقی نعمتی، سیدمرتضی مصطفوی، حسن امجدی­مقدم، بهمن گودرزی، پروانه مرزبان، محمد محمدعلی، فرشاد گل­سفیدی،صادق صادق دقیقی، محمد دیندار، فرود عوض­پور و... از جمله

چهره­های شاخص حاضر در این مراسم باشکوه بودند.

 

از ویژگی­های این برنامه، حضور مادر شهید منصوری بود که فضای معنوی خاصی را در مراسم حاکم کرده بود.

قبل از آغاز نمایش فیلم، «روح‌­الله سهرابی» ضمن تشکر از عوامل فیلم و اعلام اینکه بخش عمده­ی مالکیت فیلم بر عهده­ی «فرهاد گلی» بوده و بخش دیگری با حمایت بنیاد فرهنگی روایت انجام پذیرفته است تلویحاً از وزارت ارشاد به دلیل عدم حمایت از این فیلم گلایه کرد.

 

«خاکستر و برف»، در سال 1391 تولید شد و علی­رغم اقبال صاحب­نظران و سینماگران به این فیلم، اما اکران عمومی آن به دلایل نامعلوم بیش از دو سال به تعویق افتاد.

«خاکستر و برف» از امروز در گروه سینمایی هنر و تجربه به نمایش عمومی درآمده است.

ارسال نظرات