مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری یزد خبر داد:
رستگاری گفت:تجهیزات کتابخانه ای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال به کتابخانه های کانون های مساجد استان یزد ارسال شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۸۶۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، ، مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان یزد در مراسمی با اشاره به ارسال تجهیزات کتابخانه ای به کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان یزد گفت: به منظور تجهیز و بهره برداری از کتابخانه های موجود در کانون های مساجد و همچنین استفاده اقشار مختلف مردم در مساجد از کتابخانه ها بیش از 800 میلیون تجهیزات به این کانون ها ارسال شد.

وی افزود: این تجهیزات شامل قفسه کتابخانه، میز صندلی، بیش از یک هزار جلد کتاب بود که به تمامی شهرستان های استان یزد ارسال شد و به تناسب کانون های نیز این ارسال انجام شد.

محسن رستگاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد گفت: استان یزد بیش از 720 کانون فرهنگی هنری مساجد دارد که بیش از 440 کانون دارای کتابخانه است.

وی افزود: از تعداد 443 کتابخانه موجود در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد تعداد 273 کتابخانه مخزن دارد و تعداد 169 کتابخانه باز و تعداد یک کتابخانه نیز به صورت دیجیتال است.

رستگاری خاطرنشان کرد: تعداد اعضای کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد بالغ بر 40 هزار نفر است و تعداد کتاب های موجود در این کتابخانه های نیز 450 هزار جلد است.

وی ادامه داد: کتابخانه های مجوز دار تا پایان سال 93 نیز 85 باب و سهمیه کتابخانه ها مجوزدار استان در سال 94 تعداد 55 باب است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد خاطرنشان کرد: شرایط مجوز دار شدن کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد شامل مساحت، تعداد جلذ کتاب، تعداد اعضا است.

رستگاری در پایان گفت: در این برنامه نیز تعداد 120 قفسه کتاب، 120 صندلی، 30 میز مطالعه، 110 کارتن کتاب با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال به بیش از 85 کانون فرهنگی هنری مساجد استان ارسال شد.

 

ارسال نظرات