بیانیه روابط عمومی سپاه کنگان به مناسبت هفته دفاع مقدس

روابط عمومی سپاه کنگان با صدور بیانیه ای فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامیداشت.
کد خبر: ۸۵۷۰۸۵۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، در این بیانیه آمده است دفاع مقدس در زمینه های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی ، فرهنگی و ... توانست معادلات جهانی را بر هم زند و تحلیل های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازد.

در ادامه این بیانیه آمده است که هفته دفاع مقدس يک فرصت گرانمايه وجاودانه براي شناخت دوباره حماسه عظيم ملت فداکار ايران با رهبري پير جماران حضرت امام خميني (ره) و بررسي زواياي مختلف افسانه شکست ناپذيري وسلطه گري قدرت هاي جهاني به ويژه آمريکا وحاميان باطل او و درحقيقت برتري ايمان و اراده ملتي نستوه واستوار در مقابل کفر مي باشد .

سپاه محمدرسول الله(ص)شهرستان کنگان دراين بيانيه با تکريم مقام شامخ شهيدان وحماسه سازان هشت سال دفاع مقدس نسبت به ضرورت پيش از پيش توجه به مسائل فرهنگي کشور با استفاده از شعائر ديني و قرآن کريم وفرهنگ اهلبيت (ع) درسايه ولايت فقيه و پرچمداري عظيم الشأن جهان اسلام حضرت آيت الله خامنه اي تاکيد واعلام مي دارد دفاع مقدس همچون نگين درخشان به عنوان نماد استکبار ستيزي بايد هميشه در ذهن ها جاودانه باشد.

این بیانیه یادآور شد: در تقويت وحدت و هبستگي ملي در مقطع حساس کنوني براي ارتقاء روحيه آمادگي ملي در مقابله با جنگ نرم وسخت دشمن عليه ميهن اسلامي تلقي گردد و پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود در سایه هدایت های امام شهیدان خمینی کبیر شکل گرفت و باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضت های آرمان گرا و ایدئولوزی جهان گیر شد. بی شک انقلاب اسلامی ایران نعمتی الهی است که به بهای از خود گذشتگی و پایداری دلیر مردان بی ادعا به دست آمد و یکایک ملت رشید ایران باید برای حفظ این نعمت گرانقدر کوشا باشند.

سپاه شهرستان کنگان با یادآور شدن ایستادگی ایثارگران و مجاهدان در حراست از کیان میهن اسلامی، خودباوری، شکوفایی و عزت امروز را به ارمغان آورد خاطر نشان کرد: باید با بهره گیری از این توشه و زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت برای تعالی فردا گام برداریم.

سپاه شهرستان کنگان در پایان این بیانیه آورده است: با گرامی داشت یاد شهدای عزیز وارج نهادن به مقام جانبازان وآزادگان سرافراز، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به آحاد مردم به ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز تبریک عرض می‌کند و توفیق ملت بزرگ ایران درتداوم حرکت در مسیر شهدا و ایثارگران را از خداوند منان مسئلت می نماید.

انتهای بیانیه/

ارسال نظرات