آماری که در جامعه از تعداد معتادان ارایه می شود، بیش از آن چیزی است که وجود دارد.
کد خبر: ۸۵۷۰۸۰۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بیسج زنجان، مدیر کل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: درزمان حاضر آمار افرادی که در این استان گرایش به مصرف مشروبات الکلی و موادمخدر دارند نسبت به آمار کشوری در سطح پایین تری قرار دارد و برنامه ریزی و تلاش می شود تا آمار موجود در این حوزه به صفر کاهش یابد.
مسیح ا... سلطانی افزود:  باید از سیاه نمایی در آمار و اطلاعات خودداری شود.
وی در ادامه  گفت:  باید آمار دقیقی از تعداد معتادان و مصرف کنندگان مشروبات الکلی احصا شود تا برنامه ریزی های جدی در این راستا صورت بگیرد.
سلطانی اظهارکرد: با توجه به اینکه زنجان در مسیر ترانزیت قرار دارد طبیعی است که موارد قاچاق  نیز وجود داشته  باشد و این موضوع نگران کننده است.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری زنجان افزود:  کمیته های پیشگیری،  درمان و مقابله با مصرف مشروبات الکلی در استان زنجان با همکاری بهزیستی، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها تشکیل مي شود.
وی گفت: به منظور مقابله با مصرف مشروبات الکلی باید فعالیت های فرهنگی در سطح گسترده تری انجام شود و عمیق ترین این فعالیت ها در آموزش و پرورش این استان باشد، چرا که دانش آموزان این دستگاه تعلیم و تربیت آموزش پذیرهستند.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری زنجان گفت: این تشكلها می توانند با اقدامات فرهنگي خود و با توجه به نفوذي كه در لايه هاي اقشار مختلف مردم بخصوص در بين جوانان دارند ؛در راستای كاهش  مصرف مشروبات الکلی موفق تر عمل کنند.

ارسال نظرات