فرمانده سپاه فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان از برگزاری 616 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در چهارمحال وبختیاری خبر داد و افزود: از این تعداد برنامه ها 336 مورد درون سازمانی است.
کد خبر: ۸۵۷۰۷۳۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری، سردار رضا محمد سلیمانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات که در ستاد کنگره شهدای استان برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به‌خصوص شهدای استان و با بیان برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان اظهار کرد: از مهم‌ترین برنامه های اجرایی در این هفته می‌توان به رژه حماسی اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه توسط نیروهای آموزش دیده و متفاوت از سال‌های گذشته در 31 شهریور ماه سال جاری در خیابان کاشانی مقابل ساختمان استانداری  برگزار می‌گردد.

فرمانده سپاه فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان بیان کرد: گروهان نمونه عشایری با لباس محلی بختیاری بعنوان نماد استان برای رژه به تهران اعزام شدند.

سردار سلیمانی از برگزاری رزمایش 4 گردان در استان خبر داد و افزود: رزمایش گردان‌های بیت المقدس، امام حسین(ع)، کوثر و الزهرا در سراسر شهرستان‌های استان بجز شهرستان شهرکرد در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان صحرایی در شهرستان اردل تصریح کرد: این بیمارستان از 31 شهریور ماه سال جاری همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا سراسر استان، دیدار با نماینده ولی فقیه، کلنگ زنی چند استخر در نقاط مختلف استان و خدمت رسانی رایگان در مراکز درمانی زیر نظر سپاه استان در هفته دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این مناسبت دانست و بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطرات آنان یکی از برنامه های سپاه استان است که در طول سال اجرا می‌شود.

ارسال نظرات