خبرهای داغ:
«سفر به سرزمین نور»/14

راهیان نور را به عنوان یک اعتقاد تقویت کنیم

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: راهیان نور را نه به‌عنوان یک کار اداری بلکه باید به‌عنوان اعتقاد به‌خصوص در حوزه دانش‌آموزی تقویت کنیم.
کد خبر: ۸۵۷۰۷۲۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدابراهیم الهی تبار در شورای آموزش‌وپرورش استان همدان با بیان اینکه سرمایه‌های بزرگی در کشور داریم، افزود: دفاع مقدس و آثار مادی و معنوی به‌جامانده از دوران هشت سال دفاع مقدس سرمایه‌های بزرگ ما هستند.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشور است، اظهار داشت: اگر تاریخ ایران را بررسی کنیم در هیچ مقطع زمانی همچنین حماسه‌ای رقم نخورده است چراکه بیشتر کشورهای دنیا درحالی‌که ایران در تحریم بود با ما می‌جنگیدند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در ادامه با تأکید بر اینکه سال‌های بسیاری از جنگ ایران و عراق نمی‌گذرد، عنوان کرد: این در حالی است که پس از گذشت یک نسل هنگامی که برخی از مصائب جنگ باز می‌شود بسیاری از جوانان آن را افسانه می‌پندارند.

وی بابیان اینکه راهیان نور از فعالیت‌های فرهنگی و فاخری است که می‌تواند تضمین‌کننده راه امام (ره) و شهدا باشد، بیان داشت: در این راستا باید هر کاری که از دست ما برمی‌آید برای هر چه‌بهتر برگزاری این طرح انجام دهیم.

الهی تبار با تأکید بر اینکه راهیان نور را نه به‌عنوان یک کار اداری بلکه باید به‌عنوان اعتقاد به‌خصوص در حوزه دانش‌آموزی تقویت کنیم، گفت: در این راستا باید ۵۰ درصد از هزینه‌های اعزام دانش آموزان را سپاه و ۵۰ درصد را نیز آموزش‌وپرورش فراهم کند که در این زمینه استانداری به آموزش‌وپرورش کمک می‌کند.

وی در ادامه به طرح رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و افزود: آموزش‌وپرورش باید تدابیری را بیندیشد تا این طرح شامل شمار بیشتری از معلمان شود و معلمانی که ۳۱ شهریورماه بازنشسته می‌شوند نیز مشمول این طرح شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان به پروژه مهر و بازگشایی مدارس اشاره کرد، اظهار داشت: در این راستا همه ترجمان‌ها اعم از فرمانداری، استانداری، نیروی انتظامی، شهرداری، صداوسیما و... باید در حوزه‌های تبلیغاتی، ترافیکی و امنیتی برای آغاز سال تحصیلی و روز بازگشایی مدارس هماهنگ باشند و با آمادگی کامل به استقبال مهر و آغاز سال تحصیلی جدید بروند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار