خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان فامنین گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با کيفيت و با گرايش مردمي در شهرستان فامنین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۰۷۰۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، ظاهر پورمجاهد در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس ضمن تبريک به مناسبت فرارسيدن هفته دفاع مقدس بیان داشت: در حال حاضر عزتي که ما داريم ناشي و برگرفته از ايثارگري رزمندگان و عزيزاني بود که در جبهه و جنگ تلاش کردند.

وی اظهار داشت: روحيه ايثار، از خودگذشتگي، فداکاري، دفاع از ارزش‌هاي اسلامي و اخلاص واقعي در آن زمان بود و خداوند به ما کمک کند که آنها را حفظ کنيم .

فرماندار شهرستان فامنین با اشاره به اینکه طبيعي است زمان که مي گذرد غباري روي خاطرات مي نشيند، افزود: انسان‌هاي وارسته اين غبار را کنار مي‌زنند و به ياد مي‌آورند که بسیاری از افراد قوي‌تر، مؤمن‌تر و جدي‌تر از ما بودند که امروز نيستند.

وی ادامه داد: ما بايد ياد و خاطره شهيدان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامي را گرامي بداريم،شهيداني که خون خود را تقديم کردند تا انقلاب اسلامي شکوفاتر از گذشته راه خود را ادامه دهد.

پورمجاهد با تأکید بر تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران گفت: امید است با یاری خداوند بتوانيم در اين مسير بدون اينکه حرفی بزنيم در عمل خدمتگزار صادقي باشيم.

وی با اشاره به شرایط حاکم بر منطقه افزود: باید همواره روحيه فداکاري، ايثار و گذشت را برای دفاع از کشور و ستون و خيمه‌گاه اصلي انقلاب که اصل ولايت فقيه است در خود تقویت کنیم و پیرو مقام معظم رهبري باشیم و در تمام ايام به ياد داشته باشيم تلاش‌هايي که شده تلاش‌هاي ارزشمندي بوده است .

فرماندار شهرستان فامنین با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته دفاع مقدس گفت: باید تلاش کنيم برنامه‌ها باکيفيت و با گرايش مردمي و جذب افراد برگزار شود و همه مستحکم در صف دفاع از انقلاب و نظام حرکت کنيم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات