خبرهای داغ:
کارشناس تربیتی بسیج شاهرود:

آموزه هاي اسلام در جنگ فرهنگی و اعتقادی دشمنان گسترش يابد

کارشناس تربیتی بسیج شاهرود گفت: امروز دشمنان اسلام ناب را هدف قرار داده اند و بايد تلاش كنيم تا با گسترش و ترویج ارزش های الهی و انسانی اسلام ناب در جامعه و جهان جلوی تبلیغات سوء و منفی دشمنان را بگیریم.
کد خبر: ۸۵۷۰۶۹۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، خدیجه قاسمی در نشست هیئت منتظران موعود پایگاه حامیان ولایت که با حضور اعضا حلقه های صالحین در محل پایگاه بسیج خواهران روستای علی آباد بخش بسطام شاهرود با اشاره به حلول ماه ذی الحجه و تاکید بر استفاده از برکات این ماه ارزشمند با اشاره به آثار نماز اول وقت اظهار کرد: امام زمان(عج) خودشان در اول وقت نماز می خواند و اگر ما در اول وقت نماز بخوانیم، نماز ما با نماز امام زمان(عج) بالا رفته و اگر در صبح قبل از اذان بیدار باشیم و در آن لحظه هم از لحاظ معنوی سود کرده ایم و هم در آن زمان انرژی هایی در فضا ساطع می شود که اگر بیدار باشیم بسیاری از بیماری ها از ما دور می شود.

کارشناس تربیتی بسیج شاهرود افزود: دانشمندان ژاپنی اتاق هایی درست کرده اند که داخل آن پُر از خاک است و روی این زمان هایی که ما سر به سجده می گذاریم را برنامه ریزی کرده اند که در این اتاق ها قرار گرفته و سرشان را بر خاک می گذاشتند که ببینند که مسلمانان سجده بر خاک دارند چه اتفاقی می افتد و مشاهده کردند افرادی که عصبی بودند با سجده بر خاک آرامش پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه این تحقیقات علمی نشان می دهد که نماز اثرات معنوی و علمی با هم دارد، گفت: نماز و وضو در روز چندین بار و روبه قبله مرکز ثقل زمین علاوه بر اثرات معنوی فراوان اثرات علمی فراوانی نیز دارد و باعث دفع انرژی های منفی از بدن می شود.

قاسمی تصریح کرد: ما باید قدر اسلام و آموزه های آن را بدانیم و در بسط و گسترش این آموزه ها در راستای معنویت افزایی جامعه تلاش کنیم و نگذاریم این آموزه ها دست آویزی برای دیگران برای رسیدن به مطامع دنیویشان شود.

وی با تأکید بر گسترش معنویت در جامعه با توجه به جنگ فرهنگی و اعتقادی دشمنان بر علیه اسلام ناب گفت: امروز دشمنان اسلام ناب را هدف قرار داده اند و بايد تلاش كنيم تا با گسترش و ترویج ارزش های الهی و انسانی اسلام ناب در جامعه و جهان جلوی تبلیغات سوء و منفی دشمنان را بگیریم.

کارشناس تربیتی بسیج شاهرود با اشاره به نقش بانوان در جامعه و به خصوص خانواده اظهار کرد: بانوان باید تلاش کنند تا به رسالت خود در خانواده که همان پرورش فرزندان با توجه به آموزه های اسلام ناب است، توجه ویژه كنند و آینده اسلام ناب را با پرورش صحيح این فرزندانشان مستحکم كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها