خبرهای داغ:
گردهمايي ماهانه سرگروه ها و مربیان بسیج روستایی و عشایری کربلا بسطام به میزبانی پایگاه شهید خانلرخانی روستای قاسم آباد شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۶۹۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمايي ماهانه سرگروهها و مربیان حوزه بسیج روستایی و عشایری کربلا به میزبانی پایگاه شهید خانلرخانی قاسم آباد برگزار شد.

در این مراسم که مربیان و سرگروه های صالحین پایگاه های حوزه کربلا حضور داشتند، فرماندهی حوزه مقاومت بسیج کربلا با اشاره به رسالت بسیج در ارتقاي افزایی در محلات و روستاها اظهار کرد: در جنگ فرهنگی امروز وظیفه همه بسیج بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه و ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش های الهی در جامعه و پاسخ به شبهات است.

حسینعلی محمدي افزود: حلقه های صالحین سنگر مبارزه با تهدیدات نرم فرهنگی دشمنان هستند و باید این موضوع را جدی گرفت و در این راستا حرکت و عمل نمود و نیاز به مطالعه و پژوهش و بالا بردن سطح اطلاعات و تحلیل دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با آگاهی از نقاط قوت نظام و ضعف آن در تلاش هستند با جنگ نرم پایه های اعتقادی و معرفتی و بصیرتی ما را مورد هجمه قرار دهند و از این طریق به اهداف شوم خود در تضعیف نظام اسلامی و از میان برداشتن آن دست یابند.

محمدی با تأکید بر ترویج بصیرت در جامعه گفت: نیاز امروز جامعه ما توجه به تهدیدات نرم دشمنان و مقابله درست و اصولی و هدفدار با آن است که باید مردم و مسئولین بدان توجه کرده و مورد توجه قرار دهند و لحظه ای غفلت نکنند.

در این جلسه حجت الاسلام بلوکی مسئول تعلیم تربیت پایگاه شهید خانلرخانی به تشریح فعالیت حلقه های صالیحن پایگاه پرداخته و گزارش از اقدامات انجام شده در حلقات صالحین پایگاه ارائه نمودند.

در پایان این گردهمایی حلقه سرگروه ها با حضور مربیان صالحین برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها