رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر از برگزاری پنجمین شب شعر مولانا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۰۶۸۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر،"هادی ملانوری" با اعلام این خبر گفت:  از چهار سال پیش همزمان با سالروز میلاد مولانا جلال الدین محمد بلخی، شاعر نام آور و پرآوازه فارسی گوی ایران زمین و صاحب آثار گرانقدری چون مثنوی معنوی و دیوان شمس، مراسم شب شعر مولانا در شهرستان اشکذر با حضور و شعرخوانی جمعی از شاعران استانی برگزار می شده است.

رئیس اداره ارشاد اشکذر افزود: امسال نیز همزمان با روزبزرگداشت مولانا، پنجمین شب شعر مولانا در شهرستان اشکذر برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری مسابقات شعر ویژه شهرستان اشکذر در سه رده سنی زیر 20سال، 20 تا 45 سال و بالای 45 سال، مسابقات مشاعره در دو رده سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال، شعر خوانی شاعران برگزیده شهرستان و اجرای موسیقی از برنامه های این محفل ادبی خواهد بود.

وی ادامه داد: این مراسم با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر و موسسه فرهنگی هنری آسمان کویر اشکذر و همچنین مشارکت شورای اسلامی و شهرداری اشکذر، فرمانداری اشکذر و دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار خواهد شد.

ملانوری خاطر نشان کرد: برگزاری مشاعره با حضور تعدادی از مشاعره کنندگان استانی، سخنرانی در مورد مولوی و اجرای موسیقی نیز از جمله برنامه های جانبی این شب شعربوده می باشد.

 

ارسال نظرات