فرماندهی و شورای حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا به اتفاق شورای پایگاه شهید مطهری ابرسج از دو خانواده معظم شهید روستای ابرسج دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۷۰۶۸۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی حوزه کربلا و شورای پایگاه شهیدمطهری ابرسج از خانواده معظم شهیدان ابوالقاسم سعدی و حسین تیموری در روستای ابرسج دیدار کردند.

در این دیدارها سرهنگ حسینعلی محمدی در سخنانی با تجلیل از خانواده شهدا و تقدیر از صبر و استقامت آنها در راه تقدیم فرزندان خود در جهت حفظ انقلاب و اسلام اظهار کرد: ما مدیون خانواده شهدا و ایثارگران هستیم چرا که امنیت و آرامش امروز ما به سبب ایثارگری و جانفشانی و صبر شما عزیزان است و باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت سبب شده تا امروز ایران اسلامی به عنوان الگو و نمونه برای سایر کشورهای اسلامی و غیر اسلامی برای مقابله با ظلم و ستم و استبداد باشد و این افتخاری است که به سبب مجاهدت شهدا و ایثارگران رقم خورده است.

فرمانده حوزه روستایی و عشایری کربلا بسطام تصریح کرد: این دیدارها به سبب تقویت روحیه و فراموش نکردن راه شهدا و ایثارگران انجام می شود و می خواهیم نسل جوان بسیج با این فرهنگ آشنا و در این راه استوار حرکت کنند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در تلاش برای رخنه در این فرهنگ و از میان برداشتن آن است گفت: امروز گروه های تکفیری و داعش تلاش می کنند با فرهنگ توحش و خشونت فرهنگ ناب شهادت و جهاد را از میان بردارند؛ اما نمی دانند راه شهدا و این فرهنگ کورشدنی نیست و ادامه دار خواهد بود.

در این دیدارها خانواده شهدای بزرگوار ابوالقاسم سعدی و حسین تیموری به بیان خاطراتی از سیره و زندگی شهدا پرداختند و بر ادامه راه شهدا تاکید کردند.

در پایان این دیدارها هدایایی به رسم یادبود به خانواده شهدا اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها