دکتر شیروی مدیر کل صدا و سیمای استان ایلام درخصوص برنامه های هفته دفاع مقدس با شورای فرماندهی سپاه امیرالمومنین(ع) دیدار داشتند.
کد خبر: ۸۵۷۰۶۷۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در این دیدار اظهار کرد: هفته ی دفاع مقدس با صبحگاه مشترک در 31 شهریور آغاز می شود و با برنامه های متفاوت اقشاری ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه استان ایلام؛ در ادامه بیان کرد: امسال تیم های پزشکی به مناطق دور افتاده استان اعزام می شود که مکان های انتخابی از لحاظ امکاناتی شرایط حداقلی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تیم های اعزامی در این هفته می توانند بیماران نیاز به جراحی را عمل کنند اظهار کرد: 100 در صد هزینه های پزشکی بر عهده علوم پزشکی و سپاه استان ایلام می باشد.

دکتر شیروی مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام عنوان کرد: امیدواریم که با رفتارمان بسیجی بودن خودمان را به اثبات برسانیم، صدا وسیما و سپاه هر دو یک مجموعه هستند که تحت ولایت فقیه عمل کند.

وی؛ اظهار کرد: هرچه کارهای فرهنگی را به بهترین نحو انجام دهیم نتیجه آن را در امنیت و بحث های متفاوت دیگر خواهیم دید.

مدیر کل صدا و سیما استان ایلام تصریح کرد: در حوزه های صدا؛ سیما و خبر کارهای متفاوتی انجام خواهد شد؛ که دعوت از فرماندهان و خانواده های شهدای شاخص هر شهرستان از اولیت کار صدا وسیما به حساب می آید.

وی با اشاره به اینکه از خوانندگانی که کارهای حماسی به اجرا رساندند دعوت می شود؛ تاکیید کرد: از تمامی اقشار بسیج برای معرفی نخبگان و هنرمندان بسیجی برای جذابیت بیشتر برنامه های هفته دفاع مقدس کمک خواهیم گرفت.

دکتر شیروی عنوان کرد: گفت و گو های ویژه با فرماندهان، کارشناسان بسیجی، خانواده های شهدا، هنرمندان و نویسندگان کتاب برای برنامه های مختلف صدا وسیما در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات