فراخوان دومین کارگاه جشنواره شعر بسیج در استان بوشهر منتشر شد

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر از انتشار فراخوان دومین کارگاه جشنواره شعر بسیج در استان بوشهر با موضوع شعر کودک و نوجوان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۰۶۷۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

به گزارشخبرگزاری بسیج از بوشهر، مصطفی مردانی با اعلام این خبر گفت: جشنواره شعر بسیج در سال جاری به صورت 4 کارگاه مجزا با موضوعات اشعار عارفانه و عاشقانه، آیینی، کودک و نوجوان و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان افزود: دومین کارگاه جشنواره شعر بسیج در استان اختصاص به شعر کودک و نوجوان دارد و در آن شاعران هم استانی می‌توانند آثار خود را با موضوعات شعر کودک و دفاع مقدس، الگوهای تربیتی و اخلاقی در شعر کودک، الگوهای ملی، تاریخی و دینی در شعر کودک، تجلی آئین و فرهنگ عامه در شعر کودک به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این آثار هر شاعر جداگانه در جشنواره‌های استانی و کشوری مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گرفت اما در سال جاری آثار برتر شاعران هم استانی در کارگاه‌های مختلف گرد‌آوری و در قالب یک کتاب خواهد شد و این کتاب به عنوان کارنامه شعر استان بوشهر با کتاب شعر سایر استان‌ها رقابت خواهد کرد.

مردانی تصریح کرد: برای ارسال آثار به جشنواره می‌توان از طریق پست الکترونیک، مراجعه حضوری یا پست به دبیرخانه به روی CD به دبیرخانه ارسال شود.

 

مسئول بسیج هنرمندان با بیان  اینکه زمان برگزاری دومین کارگاه این جشنواره مهرماه 1394 همزمان با هفته دفاع مقدس است گفت: پست الکترونیک Bubao.Poem@Gmail.com برای دریافت آثار پیش بینی شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زمان ارسال آثار برای این کارگاه تا پایان شهریور ماه است.

شایان‌ذکر است دبیرخانه جشنواره استانی شعر بسیج هنرمندان در استان بوشهر در خیابان جانبازان (بیسیم)، نبش کوچه لاله 23، ساختمان اقشار، طبقه چهارم واحد 115 مستقر و تلفکس 33564807-077 در نظر گرفته شده است.

 

 

ارسال نظرات