مدیر حوزه های علمیه استان سیستان وبلوچستان

ولایت فقیه مهم ترین اصل جمهوری اسلامی است

مراسم رحلت جانسوز عالم ربانی آیت الله خزعلی با حضور پاسداران وبسیجیان در فاطمیه سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان بر گزارشد.
کد خبر: ۸۵۷۰۶۶۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج: حجت الاسلام والمسلمین باقری مدیر حوزه های علمیه استان سیستان وبلوچستان به تبیین شخصیت آیت الله خز علی پرداخت وگفت: این عالم ربانی از جمله افرادی بودکه سرتا سر زندگی او در تمامی ابعاد سرمشقی نیکو والگویی پسندیده برای جامعه اسلامی است وباید ارادت به چنین افرادر عمل ورفتار نمایان شود.

وی افزود: مهم ترین شاخصه علمایی چون آیت الله خز علی فهم عمیق وبصیرت وتبعیت از نائب امام زمان (عج) است.

مسئول مدیریت حوزه های علمیه سیستان وبلوچستان تصریح کرد: ولایت فقیه مهم ترین اصل جمهوری اسلامی است ،اگر افرادیتمام زندگی خود را روزه بدارند وتمام ساعات عمر خود را به عبادت بپردازند اما از ولایت فقیه تبعیت نداشته باشند عبادت آنها بی ارزش است.

وی با اشاره به این نکته که آیت الله خز علی در زمان حیات امام خمینی(ره) با تبعیت از دستورات ایشان همواره در خط مقدم قرار داشت اظهار کرد: پس از رحلت امام (ره) این عالم ربانی از اولین افرادی بود که با حمایت از رهبری ارادت وتبعیت خود را به ولایت فقیه نشان دادند

وی در ادامه به جایگاه سپاه در جامعه اشاره کرد وگفت: پاسداری یعنی پاسداری از خود وجایگاه ویژه ای که دارد وهم پاسداری فیزیکی از جامعه وارزشهای نظام است.

وی اظهار داشت: پاسداشت از مقام آیت الله خز علی وعلمای بزرگ یکی از کارهای ارزشمند ومهمی است که سپاه در آین زمینه ها پیشتاز والگو  بوده است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار