خبرهای داغ:

مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز و نمونه تیپ 116 قزوین برگزار شد

مراسم تجلیل از دانش آموزان و نمونه تیپ 116 قزوین با حضور فرماندهان کارکنان در سالن 29 فروردین قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۶۱۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،به نقل از روابط عمومی ارتش مراسم تجلیل از دانش آموزان و نمونه تیپ 116 قزوین با حضور فرماندهان، مسئولین و خانواده های محترم کارکنان در سالن 29 فرئردین قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین برگزار شد

فرمانده تیپ 116 قزوین در این مراسم خطاب به خانواده های کارکنان گفت: با یک نگاه کلی و گذرا به کشورهای منطقه در می یابیم که امنیت، آسایش و آرامش از این کشورها رخت بربسته است . اما اکنون امنیتی که در کشور ما حکمفرماست به برکت خون شهیدان و تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا و اقتدار نیروهای مسلح ج.ا.ا است.

سرهنگ بیژن فلاحی در ادامه با سهیم دانستن خانواده های نظامیان در این امنیت گفت: شما خانواده های محترم نظامیان در این امنیت سهیم هستید چرا که شما بزرگواران توانسته اید با تاسی به حضرت فاطمه زهرا (س) و ایثار، ازخودگذشتگی و صبر خویش شرایطی را برای رزمندگان اسلام مهیا  کنید تا آن ها با فراغ بال به دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران بپردازند.

وی تشریح کرد: موفقیت دانش آموزان تیپ 116 نیز حاصل فداکاری و تلاش شما همسران کارکنان می باشد که توانسته اید با ایجاد محیط و فضای آرام برای فرزندان، زمینه و شرایط لازم را برای ممتاز و نمونه شدن فرزندانتان فراهم آورید.

فرماندهی تیپ 116 افزود: ممتاز شدن خیلی خوب است ولی مهم ممتاز ماندن و خوب ماندن است . شما خانواده های کارکنان تلاش کنید تا انشاالله فرزندانتان بتوانند با ترسیم هدف و برنامه ریزی لازم در همه زمینه ها ازجمله تحصیلی، اخلاقی، ورزشی و ... ممتاز و نمونه باشند.

در پایان این مراسم به دانش آموزان ممتاز و نمونه هدایایی اهدا شد.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها