فرمانده سپاه شهرستان دیر گفت: راه مقابله با هجمه فرهنگی دشمن، احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر است و با آگاه کردن جامعه می‌توان از نفوذ دشمن جلوگیری کرد.
کد خبر: ۸۵۷۰۶۱۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیّر؛  فرمانده سپاه ناحيه سید الشهدا ء( ع) شهرستان دیر در همایش مجمع بسیج در نشست سالانه سپاه ناحیه این شهرستان گفت: راه مقابله با هجمه فرهنگی دشمن، احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر است و  با آگاه کردن جامعه می‌توان از نفوذ دشمن جلوگیری کرد.

میرزا احمدی افزود: دشمنان اسلام با برنامه ريزي گسترده  با شیوه‌های مختلف سعي در منزوي كردن جمهوري اسلامي دارند و با انواع  هجمه‌هاي فرهنگي و سياسي كشور ما را تحت فشار قرار داده‌اند، اما با لطف و عنايت خداوند و حضور مردم بصير، صبور و در صحنه ايران اسلامي، تاكنون كشور هاي به ظاهر ابر قدرت، منزوي تر و منفعل تر از گذشته شده‌اند.

وی تصریح کرد: مردم مؤمن و بيدار دل ايران اسلامي با پيروي از فرمايشات مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي(حفظه ا... تعالي) سيلي ديگري به استكبار جهاني خواهند زد.

 

لازم به ذکر است؛ همايش مجمع بسیج در اجلاس سالانه سپاه ناحيه سیدالشهداء(ع)  شهرستان دیر با حضور فرماندهان حوزه‌ها و پايگاه‌هاي مقاومت بسيج، نخبگان بسيجي و اعضاي كميسيون‌هاي شوراي راهبردي اين ناحيه برگزار شد
ارسال نظرات