خبرهای داغ:
جانشین راهبردی سپاه حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
جانشین راهبردی سپاه استان قزوین گفت: رژه 31 شهریور نمایش اقتدار نظامی امنیتی ایران در منطقه آشفته خاور میانه است.
کد خبر: ۸۵۷۰۶۱۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سرهنگ عباس برزگر در نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در سالن جلسات شهید حسن پوربرگزار شد به تودیع برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت.

برزگر عنوان کرد: در هفته ی دفاع مقدس بیش از 700 برنامه  صورت می گیرد و مهمترین برنامه در آغاز هفته رژه 31 شهریور است که امثال با تولیت سپاه برگزار می شود.

برزگر ادامه داد: نکته قابل توجه در رژه امسال این است که در سایر شهرستان ها نیز شاهد رژه اقتدار نیروهای مسلح خواهیم بود.

وی با تاکید بر هر چه با شکوه تر برگزار شدن برنامه های هفته دفاع مقدس اذعان کرد: نمایشگاه و رزمایش هفته دفاع مقدس در شهرستان تاکستان برگزار می‌شود و یادواره ها و نیز شب خاطره ها طبق روال هر سال با حضور ایثارگران و آنان که در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور داشته اند.

برزگر بیان کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس ارزش ویژه ای دارد چرا که انتقال پیام دفاع مقدس وظیفه ما می‌باشد و جوانان باید از رشادت ها و ایثارگری ها اطلاع پیدا کنند.

این مسئول با اشاره به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن خاطرات جنگ و رشادت توضیح داد: ما در جنگی شرکت کردیم که قابل مقایسه با جنگ احزاب است چرا که تعداد قابل توجهی از دول استکباری به کمک صدام آمدند و ایران اسلامی به تنهایی با مجموع این قدرت ها با صلابت مقابله کرد.

جانشین راهبردی سپاه حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) متذکر شد: در تمام دوران دفاع مقدس تلاش ما بر این بود که  هیچ پیکری روی زمین نماند ولی بسیاری از شهدا در سرزمین های نور جا ماندند و این مسئله می توان به عنوان حکمت الهی نام برد.

وی ادامه داد: بازگشت پیکر شهدا می تواند ایثارگری ها را و روحیه شهادت طلبی را زنده کند و این مسئله بسیار اهمیت دارد، از طرفی سفر های راهیان نور بسیار بابرکت بود و ارزش های آن را می توانیم در جامعه به وضوح مشاهده کنیم.

برزگر جانشین راهبردی سپاه حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به این مسئله که  در تمام مناطق دور ایران ناامنی و تجاوز برپا است به پشتوانه شهدا و نیروهای نظامی قدرتمند ایران می توانیم در نهایت آرامش  و امنیت زندگی کنیم.

1004/پ30/ب            
ارسال نظرات
پر بیننده ها