خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب گفت: در طول هفته دفاع مقدس بیش از 80 برنامه در سطح این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۷۰۵۷۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

«کرامتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس ملت بزرگ ایران اسلامی، تفسیر مفهومی این شعار محوری ملت ایران است که ما می توانیم.

وی افزود: به همین مناسبت و به منظور پاسداشت رشادت های رزمندگان بیش از 80 برنامه در سطح ناحیه و حوزه های تابعه شهرستان برگزار می شود.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب، عنوان کرد: از جمله مهم ترین برنامه های اجرایی در این هفته می توان به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، غبارروبی مزار شهدا و نیز برگزاری رژه خودرویی اشاره کرد.

وی، همچنین با اشاره به اجرای مسابقات و برنامه های ورزشی و فرهنگی مختلف در سراسر شهرستان، ابراز داشت: در این برنامه ها تلاش می شود تا یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و رزمندگی جانبازان و یادگاران دفاع مقدس زنده نگه داشته شود.

کرامتی در پایان گفت : امید است بتوانیم گوشه ای از زحمات و ایثارگری ها و فداکاری های رزمندگان دوران دفاع مقدس را ارج نهاده و عرض ارادت ملت را در برابر این مردان بزرگ که حماسه بزرگی را خلق کردند، نشان بدهیم.

ارسال نظرات