خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه:

وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی کنند

هفته دفاع مقدس یادآور خون های مقدسی است که در پای شجره طیبه طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد و وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی کنند.
کد خبر: ۸۵۷۰۵۳۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، رمضانعلی فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه در نشست خبری برنامه های هفته دفاع مقدس با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران اسلامی در دفاع از مرزهای میهن و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه با اشاره به اهمیت دوران هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشا غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران است.

وی گفت: هفته دفاع مقدس یادآور خون های مقدسی است که در پای شجره طیبه طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد و وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی کنند.

فرحبخش ثانی پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی را یک وظیفه مهم برشمرد و افزود: امنیت، عزت، استقلال و قدرت ایران اسلامی به واسطه رشادت شهدای گرانقدر، جامعه ایثارگران و صبر و استقامت خانواده های معزز آنان است که باید قدر ارزش های انقلابی را بدانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه اقتدار ایران اسلامی بویژه در حوزه نظامی را از دستاوردهای مهم دوران دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: در حال حاضر ایران اسلامی یکی از کشورهای برتر دنیا در حوزه نظامی است و کشوری جرات حمله نظامی به ایران را ندارد که این امر مهم دستاورد بزرگ دوران دفاع مقدس است.

وی از برگزاری 100 برنامه ویژه فرهنگی، مذهبی و بصیرتی درهفته دفاع مقدس در بشرویه خبر داد و گفت: در طول هفته دفاع مقدس 100 برنامه مختلف و متنوع فرهنگی برگزار می شود که 15 برنامه به صورت شاخص و با حضور حداکثری مسئولان و مردم انجام خواهد شد.

فرحبخش ثانی برگزاری هیئت عاشقان ولایت و یادواره شهدای پایگاه امام محمد باقر دهستان رقه را از اولین برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس نام برد و ادامه داد: دیدار فرماندهان پایگاه ها و واحدهای مقاومت، فرماندهان نیروی های نظامی و انتظامی و مسئولان با امام جمعه بشرویه از دیگر برنامه هفته دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه رژه نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان شهرستان در روز سه شنبه ساعت 8 صبح با حرکت از مزار شهدا آغاز خواهد شد، ادامه داد: نواختن زنگ مقاومت و ایثار در اولین روز بازگشایی مدارس که همزمان با بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس زنگ ایثار و مقاومت در مدارس بشرویه نواخته می شود.

فرمانده سپاه بشرویه در ادامه به دیگر برنامه های شاخص هفته دفاع اشاره کرد و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، غبار روبی و گلباران مزار شهدا، برگزاری دعای ندبه و همایش پیاده روی از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

وی افزود: همایش تبیین نقش اصناف در دوران دفاع مقدس، نشست فرهنگی بصیرتی فرهنگیان بشرویه، تجلیل از پدران و مادران آسمانی و تجمع رزمندگان دفاع مقدس در محل مزار شهدای گمنام، همایش دانش آموزان، دفاع مقدس و جهاد فرهنگی نیز از برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در بشرویه است.

فرحبخش از برگزاری 4 یادواره در این هفته خبر داد و گفت: یادواره شهدای پایگاه امام محمد باقر دهستان رقه، یادواره شهدای پایگاه حضرت زینب (س) ، پایگاه حضرت رقیه (س) و پایگاه امام علی النقی (ع) در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه افزود: همچنین 100 برنامه مختلف ورزشی، فرهنگی، مذهبی بصیرتی، اجتماعی، خاطره گویی، نمایشگاه های داخلی توسط پایگاه های مقاومت سطح شهرستان و روستاهای بشرویه در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار