فرمانده سپاه عاشورا در یادواره سردار شهید ملک‌پور:
فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه مذاکره کدخدای جهان با ایران از سر اجبار است، گفت: دشمن بخاطر اقتدار ایران پای میز مذاکره نشست.
کد خبر: ۸۵۷۰۵۱۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رشت، سردار سردار غلام عسگر کریمیان در یادواره شهید ملک‌پور که در مهدیه رشت برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: سردار شهید ملک‌پور نمونه بارز سجایای اخلاقی بود.

وی با بیان اینکه سردار شهید کامران ملک‌پور بدون در نظر گرفتن جغرافیایی خاص در حراست از انقلاب جان خود را فدا کرد، ادامه داد: این شهید در قلب همه ما جا دارد.

کریمیان اضافه کرد: «گمنام‌ترین سردار» را دیگر نباید نوشت چون راه شهدا را باید در پیش بگیریم.

فرمانده سپاه عاشورا تصریح کرد: در طول مدت آشنایی با سردار شهید ملک‌پور درس اخلاق گذشت و ایثار را از ایشان یاد گرفتیم.

کریمیان با بیان اینکه سردار ملک‌پور نمونه کاملی از یک انسان الهی بود گفت: شما گیلانیان به خودتان ببالید که یک چنین انسان شایسته ای تحویل نظام دادید.

کریمیان با بیان اینکه ماهیت استکبارستیزی انقلاب را حفظ می‌کند، گفت: جنگ جدید دشمن به گستره تمام جهان جنگ نرم است و به تعبیر رهبر قتل عام فرهنگی است.

وی با بیان اینکه مذاکره کدخدای جهان با ایران از سر اجبار است، گفت: دشمن بخاطر اقتدار ایران پای میز مذاکره نشست.

فرمانده سپاه عاشورا با تأکید بر اینکه گزینه نظامی دشمن بخاطر دکترین حاکمیت نظام ایران زیر میز بود، بیان کرد: راهبرد دفاعی مااتکا به نیروی مردمی است.

به گزارش بسیج؛ سردار شهید کامران ملک‌پور در سال ۱۳۵۹ خدمت سربازی خود را در نیروی هوایی ارتش می‌گذارند که جنگ شروع می‌شود. وی عاشق ولایت و امام خویش بود. پس از خدمت بلافاصله جهت اعزام به تیپ ۳۱ عاشورا مراجعه و به عنوان یک بسیجی به جبهه اعزام گردید و با شور حسینی (ع) و عشق به خمینی (ره) در میدان‌های جنگ حماسه عاشورا را در زمان خمینی (ره) تکرار کرد.

وی در اخلاص، شجاعت، ایثار و فداکاری تا جایی پیش رفت که سردار سپاه اسلام شهید مهدی باکری وی را به عنوان فرمانده گردان شهید آیت الله مصطفی خمینی (ره) انتخاب نمود. زیرا وی ستاره ای درخشان تر و فروزان تر، سربازی استوارتر، بسیجی ای رشیدتر و سرداری با وفاتر برای مهدی باکری بود.

در عملیات رمضان بود که قلب وی نشانه گرفته شد و با افتخار شهد شیرین شهادت را نوشید. پیکر مطهر وی در مزار شهدای رشت به خاک سپرده شد و بر سنگ مزارش نوشته شد: دیپلم وظیفه شهید کامران ملک پور!!!

تا اینکه در نوروز سال ۹۱ همرزمان وی در لشکر ۳۱ عاشورا جهت ادای احترام بر سر مزارش حاضر شدند و از دیدن دیپلم وظیفه تعجب کردند. سپس طی نامه ای از سپاه عاشورا اعلان نمودند کامران ملک‌پور از سرداران لشکر ۳۱ عاشورا و همرزم شهید مهدی باکری بود.این شهید گرانقدر نخواست رازش فاش شود و خانواده وی فکر کردند که در کسوت سربازی به شهادت رسیده است.

 

ارسال نظرات