برگزاری اختتامیه دو سالانه عکس بسیج با محوریت سبک زندگی اسلامی

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی گفت: ۳۸ اثر منتخب سومین دو سالانه سراسری عکس بسیج با محوریت سبک زندگی اسلامی، ۳۱ شهریور ماه در فرهنگسرای آئینه شهر اراک در قالب اختتامیه به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۰۴۹۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

علی احمدی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی از برگزاری سومین دو سالانه عکس بسیج خبر داد و گفت: هدف از سومین دو سالانه عکس بسیج ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری و تلاش برای معرفی ارزش‌ها و آرمان‌‌های اسلامی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ارتقاء ارتباط میان هنرمندان عکاس در سراسر کشور و تلاش برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف این مسابقه است ادامه داد: با اعلام فراخوان ارسال آثار به جشنواره در مجموع 661 اثر از سراسر استان در دو بخش سبک زندگی ایرانی اسلامی و فعالیت‌های اجتماعی بسیج به دبیرخانه ارسال شد.

احمدی اظهار کرد: پس از داوری 38 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب و به بخش نهائی راه یافتند، آثار نیز از 31 شهریور ماه تا ششم مهر ماه در فرهنگسرای آئینه اراک به نمایش گذاشته خواهند شد، در این نمایشگاه به دنبال استعدادیابی از میان جوانان و حفظ انسجام هنرمندان عکاس بسیجی هستیم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی در پایان تصریح کرد: از مجموع آثار انتخاب شده از سوی هیئت داوران شش اثر به عنوان آثار برگزیده و دو اثر نیز به عنوان آثار قابل تقدیر در روز اختتامیه معرفی و تقدیر می‌شوند، اختتامیه این جشنواره همزمان با چهارمین جشنواره فیلم کوتاه بسیج در هفته دفاع مقدس در فرهنگسرای آئینه برگزار خواهد شد، همچنین چهارمین جشنواره استانی فیلم کوتاه بسیج نیز در دو بخش فیلم کوتاه(داستانی، مستند، نماهنگ، پویانمائی) و فیلم‌نامه‌نویسی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار