خبرهای داغ:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:
کوثری گفت: تنها راه موفقیت و پیشرفت، توکل به خداوند و توسل به اهل‌ بیت عصمت و طهارت (ع) است، این همان راهی است که شهدا رفتند.
کد خبر: ۸۵۷۰۴۹۲
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، با حضور دکتر اسماعيل كوثری، نماينده مردم تهران مجلس شوراي اسلامي سومین یادواره شهدای روستای نورآباد شهرستان مهر افتتاح شد. این یادواره به مدت سه شب در این روستا برگزار خواهد شد.

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی در راستای نهضت امام حسین (ع) انجام شد و از بزرگ تا کوچک به امام خمینی (ره) لبیک گفتند، قلب‌های بسیاری به امام نزدیک بود و این‌چنین شد که پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد و استکبار جهانی به وحشت افتاد چرا که احساس می‌کرد منافع بسیار عظیمی را از دست ‌داده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های حاصل‌ شده بسیار خوب بوده اند اما کافی نیستند، ما تازه اول راه هستیم و باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

کوثری با بیان اینکه برخی از مسئولان در زمان جنگ بُریدند اما امام خمینی (ره) با قدرت تمام ایستادند، گفت: امام خمینی (ره) آینده‌نگر بودند و می‌دیدند که استکبار جهانی چقدر خباثت دارد.

وی اضافه کرد: عملیات های بزرگی که توسط رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس انجام شد استکبار جهانی را به وحشت انداخت و موجب شگفتی کارشناسان نظامی دنیا شد.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه صحبت هایش با اشاره به حماسه‌ آفرینی‌ های لشکر 19 فجر فارس و تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) در هشت سال دفاع مقدس گفت: تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) زمان جنگ در عملیاتی بزرگ آنچنان از رودخانه وحشی اروندرود عبور کرد که موجب وحشت کارشناسان نظامی جهان شد.

وی افزود: دشمنان هنوز فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران را نشناخته‌اند، شهدا به‌خاطر الگو قرار دادن امام حسین (ع) و اهل‌ بیت عصمت و طهارت (ع) به‌ مقابله با دشمن پرداختند، این راه نباید هیچ‌گاه فراموش شود.

عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام اضافه کرد: پس از هشت سال دفاع مقدس موفقیت‌های بسیاری به دست آورده ایم و حتی در اوج تحریم‌ها پیشرفت‌های بسیاری حاصل شده است.

وی با اشاره به شکل گرفتن بیداری اسلامی در جهان گفت:  ما به ملت ها نگفته بودیم که این تفکر را قبول کنید خودشان این تفکر را پذیرفتند و امروز دشمنان بسیار عصبانی هستند که ایران این تفکر را ترویج داده است.

کوثری ادامه داد: ما تاکنون به هیچ کشوری تجاوز نکرده‌ایم با این وجود غربی ها و آمریکا با گستاخی تمام دم از حقوق بشر می‌زنند، کدخدایی که چنین جنایتکار است باید در هنگام مذاکره با آن بسیار دقت داشته باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان نمود:  تنها راه موفقیت و پیشرفت، توکل به خداوند و توسل به اهل‌ بیت عصمت و طهارت (ع) است، این همان راهی است که شهدا رفتند، دشمنان ما از این تفکر ترس دارند.


کوثری در پایان صحبت هایش گفت: تمام مسئولان باید با یکدیگر ید واحد باشند و پشت سر رهبری حرکت کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها