خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه نیروی دریایی سپاه در استان فارس:
حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه آمریکا میلیاردها دلار خرج کرد تا اطراف و مرزهای کشور ما را نااَمن کند اما آن ها هیچ‌گاه موفق نشده و نخواهند شد.
کد خبر: ۸۵۷۰۴۹۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، یادواره شهدای عشایر منطقه سیاخ دارنگون شیراز در روستای چنار میشوان این منطقه برگزار گردید.

حجت‌الاسلام رئیسی مسئول نمایندگی ولی فقیه نیروی دریایی سپاه در استان فارس در یادواره شهدای عشایر بخش سیاخ دارنگون شیراز با اشاره به رشادت‌های شهدا و خانواده‌های ایشان گفت: یکی از افتخارات این کشور آن است که هیچ خانواده شهیدی و هیچ شخصی بر این نظام منت ندارند، بلکه همگی خود را بدهکار نظام می‌دانند، این مسئله برای دشمنان قابل تحلیل نیست.

وی خاطرنشان کرد: امروز برخی از خانواده‌های شهدا هستند که حتی اجازه نمی‌دهند نام شهیدشان در دفتر بنیاد شهید ثبت شود، ایشان تأکید می‌کنند که هیچ منتی بر این نظام ندارند.
حجت‌الاسلام رئیسی در رابطه با برگزاری یادواره‌های شهدا گفت: برگزاری یادواره شهدا تنها به خاطر زنده کردن یاد شهدا نیست، خداوند در قرآن فرموده است: « وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» «هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‏اند مرده مپندارید بلکه آن ها زنده‏اند و نزد پروردگارشان روزى داده مى‏شوند» (سوره آل عمران، آیه 169)؛

مسئول نمایندگی ولی فقیه نیروی دریایی سپاه در استان فارس تأکید کرد: هیچکس نمی‌تواند کلمه شهید را از بین بِبَرد زیرا خداوند پشتیبان آن است، چنانچه مشاهده کردیم که دشمنان در طی سال‌های پس از انقلاب تلاش‌های فراوانی را برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی انجام دادندد اما هیچ گاه موفق نشدند.

حجت‌الاسلام رئیسی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا حتی برای دلداری خانواده‌های شهدا هم نیست زیرا آنان مثل کوه استوار و مخزن صبر و پایداری هستند، برگزاری این مراسم نیازی است که ما و مسئولان نسبت به آن داریم، در حقیقت این مراسم‌ برای ما برگزار می شوند که باید حماسه‌ها و اهداف شهدا را بازخوانی کنیم.

وی خاطرنشان نمود: مسئولان بدانند که در کجا قرار گرفته‌اند و هر کسی به نوبه خود احساس مسئولیت کند.

حجت‌الاسلام رئیسی همچنین به وجود قومیت‌های مختلف در کشور اشاره نمود و افزود: هیچ کشوری مانند نظام جمهوری اسلامی از قومیت‌های مختلف تشکیل نشده است، دشمنان تلاش کردند تا حضور قومیت ها در مرزهای کشور را تبدیل به تهدید کنند اما بحمد الهی تمام این قومیت ها زیر پرچم اسلام گرد هم آمده‌اند، این پرچم است که آنان را کنار هم قرار داده است، هر قومیتی بنا دارد تا این پرچم را استوار نگه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه نیروی دریایی سپاه در استان فارس با اشاره به اینکه آمریکا میلیاردها دلار خرج کرد تا اطراف و مرزهای کشور ما را نااَمن کند و به‌ محض مشاهده کوچکترین کوتاهی در نظام اسلامی، از آن استفاده کند، گفت: آن ها هیچ‌گاه موفق نشده و نخواهد شد.

حجت‌الاسلام رئیسی در پایان صحبت هایش با تاکید بر حفظ هوشیاری در مذاکرات و برقراری ارتباط با سایر کشورها گفت: طبق آیات قرآن، مسلمانان و متدینان اهل سازش و امتیاز دادن به کفار و مذاکره با آنان نیستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها